مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران:

هیچ توقف و حبس گازی در سال ۹۹ رخ نداد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با تأکید بر اینکه در سال ۹۹ هیچ توقف و حبس گازی به‌ویژه در زمستان رخ نداد، گفت اکنون روزانه ۸۵۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی به مبادی مصرف منتقل می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۰۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
هیچ توقف و حبس گازی در سال ۹۹ رخ نداد

به گزارش شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا، در آیین معارفه سرپرست جدید منطقه ۷ عملیات انتقال گاز و بازدید از این منطقه با اشاره به افزایش تولید روزانه ۶۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور اظهار کرد: تأسیسات تقویت فشار گاز در فصل زمستان با همه توان و با به‌کارگیری توربین‌های یدک در عملیاتی بودند که خوشبختانه این خطرپذیری عبور موفق از فصل سرد سال را به همراه داشته است.

وی با اشاره به انتقال روزانه ۸۵۰ میلیون مترمکعب گاز به مبادی مصرف، افزود: در مناطق سردسیر کشور مانند منطقه ۷ عملیات انتقال گاز، همچنین در مناطق گرمسیر، با توجه به شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، همکاران ما در مناطق ده‌گانه با تلاشی مضاعف در خدمت‌رسانی به مردم کشور کوشا بودند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود، به نقش مهم و راهبردی منطقه ۷ عملیات در انتقال مستمر و ایمن گاز طبیعی به استان‌های سردسیر غرب کشور اشاره و تصریح کرد: این منطقه افراد توانمند، مستعد و تلاشگر با جوشش درونی دارد که به نحو مطلوبی در حال فعالیت هستند.

جمشیدی‌دانا در پایان با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات امین عبادی در دوران تصدی مسئولیت در این منطقه عملیاتی، با معرفی مهدی زارع به‌عنوان سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از وی به‌عنوان فردی متخصص و باتجربه یاد کرد و گفت: امیدواریم با همت، همکاری، همدلی و انسجام بیش از پیش کارکنان منطقه ۷ عملیات انتقال گاز جایگاه ویژه این منطقه در سطح شرکت انتقال گاز ایران بیش از پیش ارتقا یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار