واکنش کریستیانو رونالدو به حضور دوباره در رئال مادرید

تهران (پانا) - فوق ستاره پرتغالی تیم یوونتوس رسما به خبر بازگشتش به تیم رئال مادرید واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش کریستیانو رونالدو به حضور دوباره در رئال مادرید

پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا توسط پورتو، خبری در رسانه‌های اروپا منتشر شد مبنی بر اینکه احتمال دارد که کریستیانو رونالدو در پایان فصل یوونتوس را ترک کرده و راهی رئال مادرید شود؛ خبری که با سکوت ستاره یوونتوس جدی‌تر به نظر می‌رسید.

اما سرانجام 4 روز پس از حذف یوونتوس، رونالدو رسما به این خبر واکنش نشان داد و دقایقی قبل با انتشار پستی در ایسنتاگرامش هر چند نامی از باشگاه رئال مادرید نیاورد اما با بیان این جمله که «گذشته به موزه‌ها تعلق دارد» پرونده بازگشت به برنابئو را بست.

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در پست اینستاگرامی‌اش نوست:

مهم‌تر از تعداد شکست‌هایی در زندگی می‌خورید این است که دوباره سریع و پر قدرت روی پاهایتان بایستید. قهرمانان واقعی هرگز تسلیم نمی‌شوند. تمرکز ما روی بازی با کالیاری، دیدارهای باقی مانده سری آ و فینال کوپا ایتالیا است و در کل ما هنوز می‌توانیم در این فصل به قهرمانی برسیم. درست است که گذشته به موزه ها تعلق دارد اما خوشبختانه، فوتبال و من، هر دو حافظه داریم. تاریخ نمی‌تواند حذف شود. تاریخ هرروز با تلاش، روحیه تیمی، استمرار و سخت کوشی نوشته می‌شود و کسانی که این را درک نمی‌کنند، هیچ وقت به موفقیت و پیروزی نخواهند رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار