فرماندار اسلامشهر:

نقش موثر اصحاب رسانه و قلم در ایجادشورو شوق بیشترجهت حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400

اسلامشهر (پانا) - نشست مشترک فرماندار اسلامشهر و اصحاب رسانه و قلم با محوریت انتخابات 1400و بررسی دیدگاه‌های آنان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر اصحاب رسانه و قلم در ایجادشورو شوق بیشترجهت حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400

در این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به در پیش رو بودن برگزاری انتخابات سال 1400اظهار کرد: تنوع و تکثر شبکه‌های مجازی معاند و مخالف نظام جمهوری اسلامی زیاد است و پنجاه درصد افزایش حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی بر دوش اصحاب قلم و رسانه است.

او افزود: اصحاب رسانه و مطبوعات در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و ...کارکردی زیر ساختی و هدفمند دارند و می‌توانند مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنند و اگر تمامی مردم با صندوق‌های رأی آشتی کنند، مشکلات بهتر حل خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: همه ما می‌دانیم،تحریم‌های ظالمانه در تمامی موارد جامعه به چشم می‌خورد و اگرچه ما همه ملزومات را داریم ولی قیمت‌ها گران است، اما نباید به جامعه با بیان فقط نقاط منفی، فشارروانی وارد کنیم و نقاط مثبت در جامعه را هم بازگو کنیم و این نکته‌ای است که در بسیاری موارد از نگاه اصحاب رسانه و مطبوعات مغفول مانده است.

مرسلپور تصریح کرد: مردم ما در چهل و دو سال گذشته با شعور و آگاهی در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و افراد مورد اعتماد خود را انتخاب کردند، ولی در این دوره اصحاب قلم و رسانه‌ وظیفه دارند شور و شوق بیشتری را جهت حضور حداکثری مردم را در انتخابات 1400ایجاد کنند.

در این برنامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر و دو نفر از خبرنگاران شهرستان اسلامشهر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

خبرنگار : حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار