رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا خبر داد:

برگزاری جشنواره جوان فاخر در بندر آستارا

آستارا (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از برگزاری جشنواره جوان فاخر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و مرکز فنی و حرفه ای شهید اشجعی در بندر آستارا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره جوان فاخر در بندر آستارا

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا، شاپور تشرینی اظهار کرد: فراخوان جشنواره جوان فاخر انتشار یافته و نخبگان علمی و فرهنگی می توانند آثار خود را به دبیرخانه آن واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا تحویل دهند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا شهریور ماه سال آینده را آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره اعلام کرد و افزود: تا ۱۵ فروردین ایده های نخبگان علمی و فرهنگی برای برگزاری جشنواره گردآوری می شود.

وی تصریح کرد: نخبگان علمی و هنرمندان می توانند آثار خود را در زمینه های عکاسی، شعر، مقاله، سرود و نمایش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

تشرینی موضوع جشنواره را آزاد اعلام کرد و گفت: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و مرکز فنی و حرفه ای شهید اشجعی برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا اضافه کرد: در قالب این جشنواره دوره های آموزش گلیم بافی و صنایع دستی با هدف مهارت آموزی و اشتغال جوانان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار