لیگ جهانی کاراته‌وان؛ دختر ایرانی به یک قدمی طلا رسید

تهران (پانا) - رزیتا علیپور، فینالیست وزن منفی ۶۱ کیلوگرم بانوان برای کسب مدال طلا و شیما آل سعدی برای دستیابی به مدال برنز در این وزن فردا روی تاتامی می روند.

کد مطلب: ۱۱۷۰۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ جهانی کاراته‌وان؛ دختر ایرانی به یک قدمی طلا رسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین مرحله از لیگ جهانی کاراته وان در حال برگزاری است که رزیتا علیپور به فینال وزن منفی ۶۱ کیلوگرم بانوان راه یافت. شیما آل سعدی نیز در همین وزن برای کسب مدال برنز فردا به روی تاتامی خواهد رفت.

علیپور در دور نخست استراحت داشت و سپس جایسا ریستیک از اسلوونی را با نتیجه شش بر صفر در دور دوم شکست داد. او در دور سوم نیز مقابل آنتیا سروجینا از اکراین صفر صفر شد تا در هانتی رای داوران را به خود جلب کرد. وی در دور چهارم با بتینا الستادساتر از نروژ مبارزه کرد و او را نیز با نتیجه هفت بر یک شکست داد.

در دیدار نیمه نهایی علیپور، با نتیجه یک بر یک در سنشو مروه کوبان از ترکیه را شکست داد تا اولین فینالیست ایران در اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان استانبول باشد.

علیپور فردا برای کسب مدال طلا در مقابل جوانا پرکویچ قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ قرار می گیرد.

شیما آل سعدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن است که در دور اول با نتیجه دو بر یک فاطیما ناز ینن از ترکیه را شکست داد و در دور دوم نیز سیلویا هرست از سوئیس را با نتیجه ۴ بر ۱ پشت سر گذاشت.

آل سعدی در دور سوم ولریا گلوبودا از روسیه را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. او سارا هرنکوا از اسلواکی را نیز با نتیجه پنج بر صفر در دور چهارم برد.

در نیمه نهایی این وزن آل سعدی با نتیجه شش بر ۳ در مقابل جوانا پرکویچ از صربستان شکست خورد تا فینال تمام ایرانی را در این وزن از دست بدهد.

آل سعدی برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان استانبول فردا در مقابل اینگریدا ساچانکوا از اسلواکی دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۹ روی تاتامی خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار