امام جمعه شهرستان شیروان:

جوانان انقلابی در فضای مجازی، برکات و زیبایی های نظام اسلامی را بیان کنند

شیروان(پانا)- امام جمعه شهرستان شیروان در آغاز خطبه دوم نمازجمعه این هفته، تنها راه مقابله با دشمن را وحدت و مقاومت دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۰۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جوانان انقلابی در فضای مجازی، برکات و زیبایی های نظام اسلامی را بیان کنند

به گزارش پانا، حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی با گرامیداشت روز شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند و آنچه که امروز از امنیت و پیشرفت انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم به برکت خون مطهر شهدا، مقاومت پدران، مادران، خانواده معظم شاهد و مجاهدت رزمندگان، ایثارگران و جانبازان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با شگردهای مختلف به دشمنی انقلاب اسلامی می‌پردازد افزود: امروز حربه اصلی دشمنان وارونه سازی حقایق است که جابجایی مظلوم و تروریسم نمونه ای از این دسیسه ها است.

خطیب نماز جمعه شیروان گرانی های اقتصادی را آزاردهنده دانست و گفت: بخش زیادی از این گرانی ها به خاطر عدم نظارت است و از مردم و بسیجیان و سازمانهای متولی تقاضا می شود در نظارت بر گران‌ فروشی، کم ‌فروشی احتکار و غیره همکاری کنند.

حجت الاسلام تکمیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: طبق اصل ۱۰۰ قانون اساسی، فلسفه تشکیل شوراها، پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و امور رفاهی مردم است ولی متاسفانه برخی از افراد، شوراها را مکان جناح بازی سیاسی و سوء استفاده اقتصادی قرار داده اند.

امام جمعه شهرستان شیروان در ادامه گفت: هر کسی که در خود توانایی و کارآمدی می بیند در عرصه شوراها شرکت کند و کسی که این توانایی را ندارد و از سلامت نفس و ایمان کافی برخوردار نیست، شرعا، عرفا و اخلاقا حرام است شرکت کند.

وی در پایان از جوانان انقلابی به عنوان افسران جوان انقلاب اسلامی خواستار شد تا در فضای مجازی، امیدآفرینی کرده و برکات و زیبایی های نظام اسلامی را بیان کنند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار