جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در امور اقشار:

امید بخشی به مردم یکی از مهم‌ترین پیام های گروه های جهادی در مناطق محروم است

شیروان(پانا)- جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در امور اقشار در جمع زائرین، مجاورین و خادمین آستان مقدس امام زاده غیبی(ع) شهرستان شیروان به تشریح برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و گروه های جهادی پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۷۰۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
امید بخشی به مردم یکی از مهم‌ترین پیام های گروه های جهادی در مناطق محروم است

به گزارش پانا ، عین الله حاتمی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی انسان سازی است گفت: گروه های جهادی با یک روحیه و امید فراوان به سمت حل مشکلات رفته و هرگز از زیر بار مسئولیت خود، شانه خالی نکرده و هرگز نگاه آنان از داخل به بیرون نمی رود.

وی افزود: وقتی شعار ما، شعار ما می توانیم است با عملی کردن این شعار توانستیم در سیستم‌های امنیتی به موشکهای نقطه زن برسیم و لذا ما باید به این قدرت ایرانی اسلامی خود افتخار کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: در حوزه نفت تا زمانیکه وابسته به شرکت های توتال فرانسه، ایتالیا و چینی باشیم باید همیشه دستمان به سمت آنان دراز باشد و اگر به روحیه خودکفایی برسیم امروز می شویم صادر کننده بنزین و در این صورت هم نیاز داخلی را تأمین کرده و هم یک ابزار تهدید را تبدیل به یک فرصت خواهیم کرد.

حاتمی با بیان اینکه در حوزه انرژی هسته‌ای، قبل از انقلاب، وابسته به کشورهای خارجی بودیم افزود: فعالیت در این حوزه را بعد از جنگ شروع کردیم و به آن چه که می خواستیم رسیدیم و به هر آنچه را که هم اراده کنیم برای ما دست یافتنی است و دنیا هم خودش این را می داند.

وی با اشاره به ساخت مترو در کلان شهرهای مشهد و اصفهان به دست بچه های قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: علیرغم مشکلات، تورم و پمپاژ اخبار نا امید کننده از طرف رسانه های خارجی نسبت به توانمندی های ما، الحمدلله توانسته ایم در بسیاری از حوزه ها به خود باوری برسیم و در همین راستا است که از وابستگی و خام فروشی نفت، توسط بچه های جهادی ۳۲۰ محصول تولید می شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در پایان از حضور ۴۰ پزشک و 20 دندانپزشک، پیراپزشک، متخصص زنان و... در قالب گروه‌های جهادی از نقاط مختلف کشور در ایام نوروز جهت ارائه خدمات در مناطق مختلف محروم استان خبر داد.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان حسین نیکفهم، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و دعای فرج، اجرای تواشیح توسط گروه بقیت ‌الله به سرپرستی اسماعیل نیک فهم، مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت یونس ضیغمی، روایتگری سید رضا جلالی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از خانواده های معظم شهیدان گرانقدر محمد قاسمیان، علی حسین آبادی، محمد حسین اصغری شیروان، اهدای لوح سپاس به خانم مهری ایزانلو به جهت همکاری در گروه جهادی بسیج دانشجویی و توزیع شام به صورت بسته بندی از دیگر برنامه های این آیین بود.

این مراسم توسط دفتر بسیج دانشجویی حضرت امیر المومنین علیه السلام و با همکاری اعضای هیئت امناء، بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج برادران حضرت ولی عصر(عج) و خواهران طوبی آستان مقدس امامزاده غیبی علیه السلام شهرستان شیروان برگزار شد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار