استاتدار تهران:

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حرمت خون شهدای مدافع سلامت را حفظ کنیم

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به روز شهید بر زنده نگه‌داشتن یاد، نام و خاطره شهیدان و تبیین حق این قشر، احیا، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حرمت خون شهدای مدافع سلامت را حفظ کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی گفت: با گرامیداشت روز ۲۲ اسفند (روز شهید) و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: یاد و نام شهدا یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های زیادی است که نهال انقلاب را بارور ساخت و آن را به دست ما سپرد.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ماست که قدردان آنان باشیم و در راستای حفظ آرمان های شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

استاندار تهران بیان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد، نام و خاطره شهیدان و تبیین حق این قشر، احیا، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی روز بزرگداشت شهدا و شناساندن و نهادینه کردن این روز با عنوان روز بزرگداشت شهدا از اهداف نامگذاری این روز است.

محسنی بندپی سپس با اشاره به اینکه در جهت مقابله با کرونا نیز شهدای مدافع سلامت از جان خود گذشتند تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک باید جدی گرفته شود و از سفرهای غیرضروری طبق تاکید وزارت بهداشت اجتناب شود تا شرایط دشواری پیش نیاید.

وی همچنین گفت: مسئولان بایستی با اتخاذ تمهیدات مناسب و فراهم کردن شرایط لازم جهت مقابله با کرونا و شهروندان با همراهی و رعایت پروتکل های بهداشتی، حرمت خون شهدای مدافع سلامت را حفظ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار