پیام تسلیت بحری‌زاده در پی درگذشت مربی پیشتاز شهرستان هویزه

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت مربی پیشتاز و مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان هویزه پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت بحری‌زاده در پی درگذشت مربی پیشتاز شهرستان هویزه

متن پیام تسلیت اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت مربی پیشتاز و مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان هویزه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه از اوییم و بسوی او باز می گردیم

خبر اندوهگین درگذشت معلمی دلسوز، مربی وارسته تشکیلات دانش آموزی پیشتازان و مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان هویزه، خواهر فقیدمان، شادروان ویکتوریا ساکی، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

بدون شک، آموزه های تربیتی و راهنمایی‌های مشفقانه ایشان، توشه بزرگی برای آخرت شان بوده و در طول زندگی شاگردانش، راه‌گشایی خواهد کرد و یاد و خاطره او را برای همیشه در قلب و ذهن آنان زنده و جاوید نگه خواهد داشت.

بر خود وظیفه دانسته و این ضایعه غمبار را به خانواده محترم و داغدار ایشان، فرهنگیان عزیز استان خوزستان به ویژه اعضا، مربیان و همکاران بزرگوارم در سازمان دانش آموزی استان تسلیت و تعزیت می گویم.

از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده و همه درگذشتگانی که در این دوران سخت غریبانه در رنج و محنت بیماری کرونا غوطه ور شده و بسوی معبود پر می کشند، رحمت، مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار