بازدید وزیر کشور از بیمارستان در حال احداث نور در قم

تهران (پانا) - وزیر کشور که به قم سفر کرده است از بیمارستان فوق تخصصی ۵۰۶ تختخوابی نور که به همت و مساعدت دفتر آیت الله سید علی سیستانی از مراجع تقلید در حال احداث است بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر کشور از بیمارستان در حال احداث نور در قم

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، عبدالرضا رحمانی فضلی در جریان این بازدید پس از دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی رئیس دفتر آیت سیستانی در قم دفتر یادبود این طرح بزرگ درمانی را امضا کرد.

در یادداشت وزیر کشور آمده است: توفیق شد در روز عید سعید مبعث، مسافر قم و پابوس حضرت معصومه سلام الله علیها باشم.

در ادامه آمده است: بازدید از اجرای طرح بیمارستان ۵۰۶ تختخوابی در حال احداث که به کمک آیت الله سیستانی بنای آن گذاشته شده بود انجام شد.

یادداشت حاکی است: این امر خیر نشان از نیت خالصانه، صادقانه و دلسوزانه کمک به مردم دارد که امید است به لطف خداوند متعال برکت الهی شامل این طرح، و خیر و نیکویی و صحت و سلامت و عزت روزافزون شامل حال بانیان آن باشد. بی شک، این عمل صالح صدقه جاریه برای آن عزیزان خواهد بود. امید است با همکاری و کمک مسئولان این نوع اقدامات مورد حمایت واقع شود و به سرعت بهره برداری برسد.

وزیر کشور امروز در سفر به قم، پس از زیارت حرم حضرت معصومه با مراجع تقلید، آیات عظام صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی و جوادی آملی دیدار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار