الهه حسن‌پور: مدیر خوب، خلاق و دغدغه‌مند است

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی مشترک کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت مناطق ۲۱ گانه شهرستانهای استان تهران در محل اردوگاه مصطفی خمینی شهرستان دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
الهه حسن‌پور: مدیر خوب، خلاق و دغدغه‌مند است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این نشست الهه حسن‌پور معاون تربیت بدنی و سلامت با اشاره به افتتاح پروژه‌های تربیت بدنی و سلامت در بهمن و اسفند ماه گفت: تاکنون اتفاقات بزرگی در حوزه تربیت بدنی و سلامت روی داده که باعث رضایت‌ بخشی شده و در سطح مناطق و استان مورد استقبال قرار گرفته است.

او گفت: در راستای ارتقاء سطح سلامت و افزایش فعالیت بدنی، تقویت مهارت‌های بنیادی دانش‌آموزان ابتدایی، شادابی و نشاط دانش‌آموزان هر منطقه‌ای که فضای مناسبی جهت احداث مدرسه پویا، کلاس درس تربیت بدنی و اتاق بهداشت دارد در اولین فرصت نسبت به معرفی فضای مورد نظر اقدام کند تا معاونت تربیت بدنی و سلامت نسبت به تامین اعتبار و احداث فضا منطقه را یاری کند.

این مقام مسئول افزود: یک مدیر و کارشناس خوب باید مدیری خلاق و دغدغه مند باشد تا با استفاده از مدیریت زمان و هم فکری و هم اندیشی بتواند یک برنامه‌ریزی خوب داشته باشد، در همین راستا از کارشناس مسئولان و کارشناسان خواست تا با تعامل بیشتر با یکدیگر و استفاده از نیروهای نخبه حوزه تربیت بدنی و سلامت نسبت به طراحی یک برنامه خوب اقدام کنند.

حسن پور بیان کرد: اگر در پایان سال عملکرد خوبی داشته باشم قطعا سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی خوبی داشته و برای سال ۱۴۰۰ پیش رو خواهیم داشت.

او به طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و در دست اقدام مناطق اشاره کرد و گفت: بزودی این طرح‌ها در سطح مناطق افتتاح خواهد شد.

در ادامه این نشست معاون تربیت بدنی و سلامت، روسای ادارات تربیت بدنی، سلامت، رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان، کارشناس مسئولان و کارشناسان مناطق ۲۱گانه به پرسش و پاسخ در خصوص چالش‌ها و مشکلات حوزه خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار