در جلسه هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران عنوان شد:

اگر خیران مدرسه ساز نبودند قطعا در تامین مدارس کشور دچار مشکل بودیم

تهران (پانا) - رئیس آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران تاکید کرد اگر خیران مدرسه ساز نبودند، قطعا در تامین مدارس سراسر کشور مشکلات زیادی ایجاد می‌شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اگر خیران مدرسه ساز نبودند قطعا در تامین مدارس کشور دچار مشکل بودیم

بیست و نهمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران با حضور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز ، مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اداره کل شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو با آرزوی صحت و سلامتی برای حاج سید هادی موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران گفت: با اینکه تیم جدیدی در اداره کل نوسازی مدارس استان تهران شکل گرفته، خداوند توفیق خدمتگزاری را دهد.

او بیان کرد: وظیفه دولت و سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش که متولی هستند این است که آموزش و پرورش رایگان را برای مردم فراهم کنند، یکی از این وظایف مهم ساخت مدارس است و اگر خیرین مدرسه ساز نبودند قطعا" در تامین مدارس در سراسر کشور نیز به مشکل جدی کمبود مدرسه بر می‌خوردیم و نمی‌توانستم جوابگوی مردم باشیم.

صیدلو افزود: خیرین نیک‌اندیش مدارسی را می‌سازند و بخشی از وظایف دولت را انجام می‌دهند و باید روند امور خیرین مدره‌ساز در زمینه‌های ساخت مدارس خیری بیشتر و با سرعت جدی دنبال شود و در ادارات و سازمان‌ها باید تسهیل کننده قدم‌های خیر این عزیزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار