ایران از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا محروم شد؛ تصمیم‌های عجیب AFC ادامه دارد

ابهام بزرگ برای فوتبال ایران؛ علامت سوال بزرگ روبروی استقلال و فولاد قرار گرفت

تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب‌های عجیب و حیرت انگیز خود برای میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سرانجام پس از چند روز گمانه‌زنی درباره انتخاب میزبان‌های لیگ قهرمانان آسیا، کشورهایی که به میزبانی مرحله گروهی رسیده‌اند را معرفی کرد تا یکبار دیگر ثابت کند عجیب‌ترین و حیرت‌انگیزترین کنفدراسیون فوتبال جهان است.

گروه A

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، میزبانی گروه A رقابت‌ها با کشور عربستان است. در این گروه فعلا الهلال عربستان، الاهلی امارات و ایستیکول تاجیکستان قرار دارند و یکی از تیم‌های الغرافه قطر و آی‌جی‌ام‌کا ازبکستان هم وارد این گروه خواهد شد.

تیم‌های الاهلی امارات و الهلال عربستان نامزدهای میزبانی از این گروه بودند.

گروه B

حضور ایرانی‌ها از گروه B شروع خواهد شد. در این گروه که تراکتور ایران با شارجه امارات، پاختاکور و یکی از تیم‌های الوحده عربستان یا القوا عراق همگروه شده، میزبانی به اماراتی‌ها رسیده است.

تیم‌های تراکتور ایران، الشارجه امارات، الوحده عربستان و القوا عراق تیم‌هایی بودند که برای میزبانی از این گروه درخواست رسمی داده بودند.

گروه C

اما انتخاب‌های عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا از گروه C شروع شده است. در این گروه تیم‌های الدحیل قطر، الاهلی عربستان، استقلال ایران و الشرطه عراق قرار گرفته‌اند و کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی حیرت‌انگیز میزبانی را به عربستانی‌ها داده است تا ابهام بزرگ پیش روی فوتبال ایران قرار بگیرد.

نباید فراموش کرد که عربستانی‌ها چند سال است به بهانه عدم وجود امنیت تیم‌های خود را به ایرانی نفرستاده‌اند و کنفدراسیون فوتبال آسیا حق میزبانی را از ایرانی‌ها گرفته است؛ حالا با این تصمیم مهم از سوی AFC باید دید استقلال تهران و مدیرانش چه تصمیمی خواهند گرفت و آیا حاضر خواهند شد به عربستان سفر کنند و یا قید حضور در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را خواهند زد.

در این گروه تیم‌های الاهلی عربستان، استقلال ایران و الشرطه عراق نامزد میزبانی از مسابقات بودند.

گروه D

در این گروه فعلا تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدت اردن قرار گرفته‌اند و یکی از تیم‌های فولاد خوزستان و العین امارات هم وارد این گروه خواهند شد.

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی این گروه هم به عربستان رسیده است تا فولاد خوزستان هم مانند استقلال با این سوال بزرگ روبرو شود که در صورت صعود به مرحله گروهی باید چه تصمیمی بگیرد. این در حالی است که در این گروه فولاد ایران، النصر عربستان و العین امارات نامزد میزبانی بودند.

گروه E

اما در گروه E نیز دامنه تصمیمات عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه دارد و در گروهی که تیم‌های پرسپولیس ایران، الریان قطر، اف‌سی گوا هند و یکی از تیم‌های الوحده امارات و الزورا عراق قرار گرفته‌اند؛ با تصمیم عجیب AFC میزبانی به هند رسیده است که برای اولین بار حضور در لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند و در زمان برگزاری مرحله گروهی دارای هوایی به شدت گرم و شرجی است که تمام تیم‌ها را به دردسر خواهد انداخت.

در این گروه پرسپولیس ایران، اف‌سی گوا، الوحده امارات و الزورا عراق نامزد میزبانی بودند.

تصمیم‌ درباره شرقی‌ها

درباره شرقی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم کنفدراسیون فوتبال آسیا فعلا تصمیم خود درباره سه گروه را اعلام کرده و تکلیف دو گروه در زمانی دیگر روشن خواهد شد.

براساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی از گروه G، F و J لیگ قهرمانان آسیا به تایلند رسیده است و میزبانی دو گروه دیگر هم در روزهای آینده معرفی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار