یاوری: ارتقای شیوه شناسایی استعداد دانش‌آموزان، از اهداف پنج ساله سمپاد است

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در گفت و گوی تخصصی تعلیم و تربیت در حوزه استعدادهای درخشان گفت که بهبود و ارتقای شیوه شناسایی استعدادها، گسترش چتر خدمات سمپاد و تربیت متوازن از جمله اهداف 5 ساله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
یاوری: ارتقای شیوه شناسایی استعداد دانش‌آموزان، از اهداف پنج ساله سمپاد است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، بعدازظهر امروز الهام یاوری در بیست و یکمین برنامه گفت وگوی تخصصی هفته با موضوع تعلیم و تربیت در حوزه استعدادهای درخشان که در ساختمان شهید رجایی و به‌صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، مدیران کل آموزش‌ و پرورش استان‌ها و مناطق و روسای ادارات پرورش استعدادهای درخشان، در بستر شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: دنیایی که در آن زندگی می کنیم با تغییرات سریع و بنیادین، رقابت‌های سخت و گسترده و رقابت تمدن‌ها به‌جای اکوسیستم‌ها همراه است.

وی افزود: تربیت عمیق و متوازن فراگیر و چند ساحتی، عدالت آموزشی، سنجش و پذیرش پایش و عدم گسستگی از بافت آموزش‌وپرورش ازجمله راه‌حل‌ها و مسائل اصلی است که در دستور کار سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان قرار دارد.

یاوری تصریح کرد: بهبود و ارتقای شیوه شناسایی استعدادها، گسترش چتر خدمات سمپاد، تربیت متوازن، فراگیر و همه‌جانبه ازجمله اهداف 5 ساله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است.

وی ادامه داد: سازمان سازی، کادر سازی، توانمندسازی، انگیزه بخشی، برند سازی، جذب و سازمان‌دهی، ارزیابی و ... از اهداف یک‌ساله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار