تقدیر از رابط خبرگزاری پاناتوسط مدیر آموزش و پرورش امیدیه

امیدیه(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه طی مراسمی با حضور معاون آموزشی ،معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس تکنولوژی و گروههای آموزشی در دفتر مدیریت این اداره از رابط خبرگزاری پانا شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از رابط خبرگزاری پاناتوسط مدیر  آموزش و پرورش امیدیه

به گزارش پانا،احمدرضا کرائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه با حضور معاونت آموزشی ، معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان دیگر از رابط خبرگزاری پانا امیدیه ، رخسانا شمسی زاده تقدیر و تشکر کرد.

او گفت :آنچه باعث دیده شدن فعالیت ها در سطوح مختلف می شود انعکاس اخبار و ارائه گزارش است که خبرگزاری پانا دانش آموزی با وجود رابط پانا شهرستان در این چند ساله علاوه بر رسالت اطلاع رسانی ، مسئولیت آموزش خبرنگاران نیز بر عهده داشته است.

کرایی افزود: انعکاس اخبار باعث گرفتن بازخورد و تلاش مضاعف در جهت بهتر انجام دادن فعالیت های هر واحد می شود.

او عنوان کرد: پانا شهرستان امیدیه با برگزاری دوره های مختلف و با آموزش دادن دانش‌آموزان خبرنگار و عکاس توانسته کلیه اخبار (فرهنگی ، پرورشی ، آموزشی ،اجتماعی ، ورزشی و ...)شهرستان را انعکاس دهد .

در پایان ضمن تشکر مجدد از رابط خبرگزاری و واحد خبر دانش آموزی پانا امیدیه به جهت انعکاس به موقع اخبار به استان ابراز امیدواری کرده و خواستار درخشش مستمر و پویایی پانا شد.

گفتنی است دفتر خبرگزاری پانا در امیدیه از دفاتر بسیار فعال این خبرگزاری در سطح استان است و در ۴ سال گذشته توانسته است با جذب سازماندهی و آموزش دانش اموزان گامهایی مثبت و ارزنده در تحقق تربیت اجتماعی دانش آموزان بردارد و آیینه انعکاس اخبار و تحولات اجتماعی ،فرهنگی و آموزشی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار