افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزان خراسان شمالی

بجنورد (پانا)- آیین راهیان نور مجازی دانش آموزان خراسان شمالی با رمز (یا رسول الله) در بستر شبکه شاد در سالن استانداری افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزان خراسان شمالی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای معلم و دانش آموز، گفت: مدرسه، کانون تربیتی محله ها است و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، ولایت مداری و ولایت پذیری از ماموریت های اصلی تربیت و پرورش دانش آموزان محسوب می شود که نقش آموزش وپرورش در تحقق این امر بسیار مهم است.

مهدی مودی افزود: امسال تعداد 2 هزار و دوازده آموزشگاه و 12 هزار دانش آموز در استان داریم که 24 هزار نفر در اردوی راهیان نور ثبت نام و شرکت کردند که تعداد شرکت کنندگان امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. در واقع در سال گذشته 2 هزار و سیصد و بیست و پنج نفر شرکت داشتند ولی امسال 24 هزار نفر در اردوی راهیان نور شرکت کردند که در پایه نهم 13 هزار نفر ، پایه دهم 7 هزار و نهصد نفر و پایه دوازدهم 3 هزار و پانصد نفر دانش آموز شرکت داشتند و کار بسیار ارزشمندی است.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه شهیدان دانش آموز، در واقع دانش آموخته تمام کلاس ها بودند، گفت: امیدوارم برنامه راهیان نور محدود به این چند روز نباشد، بلکه تا پایان سال استمرار داشته باشد و نهاد آموزش و پرورش با سپاه جواد الائمه تعامل بیشتری را داشته باشد.

مودی با تاکید بر نقش دانش آموزان در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، گفت: هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی می تواند ایفا کند که به همین منظور در راستای اردوی راهیان نور در بستر شبکه شاد 9 گروه و کانال ایجاد شده است که شامل گروه شهدای دانش آموز، اردوی راهیان نور دانش آموزی، شاهد و ایثارگران و... است و فضا و بستر آموزش و تربیت دانش آموزان بصورت مجازی طوری طراحی شده است که دانش آموزان با کمترین مشکلات به صورت شایسته ای تربیت می شوند و در این راستا، تعداد 37 هزار دانش آموز نیز در استان به شبکه شاد دسترسی ندارند که در این خصوص آموزش ها بصورت حضوری ارائه می شود.

در پایان از نمایه کتاب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رو نمایی شد و از خانواده شهید علی آذرسا تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار پانا :منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار