کاشت 30 اصله نهال در برنامه «هرشهید، یک درخت»

تهران(پانا) - همزمان با هفته درختکاری ،30 اصله نهال مثمر به افتخار یاد شهدای دارالمؤمنین طهران در منازل خانواده معظم شهدا و یا بوستان های هم جوار آنها غرس می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۰۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کاشت 30 اصله نهال در برنامه «هرشهید، یک درخت»

به گزارش رضوان باغبانی؛ سرپرست کتابخانه امام صادق(ع) و دبیر اجرایی برنامه «هرشهید، یک درخت» با اشاره به اینکه کاشت درخت بهترین فرصتی است که به نام شهید نهالی کاشته و جانی دوباره به طبیعت بدهیم افزود: با هماهنگی خانه های فرهنگ و کتابخانه های منطقه چهارده، 30 اصله نهال مثمر، در محوطه منازل و بوستان های نزدیک به محل سکونت خانواده های معظم شهدا به همراه کارت مخصوص شناسنامه که شامل مشخصات شهید است غرس می کنند.

به گفته وی، کاشت نهال به یاد شهدای منطقه در منزل و یا در مجاورت منزل آن شهید با پخش صوت و دعوت از شخصیت ها و معتمدین محله و منطقه با رعایت پروتکل های بهداشتی و خارج از فضای مسقف انجام می شود.

باغبانی ضمن تشکر از همکاران مراکز فرهنگی هنری منطقه ١۴ در معرفی و ارائه مشخصات شهدای منطقه گفت: شهید منوچهر مرادی، شهید خسروفتحی، شهیدان صادق و فخرالدین مهدی برزی، شهیدان محمد و حسن صادقی، شهید علی سوری، شهید علی موسوی، شهید علی اصغررسولی، شهید علی محسنی، شهید سید محمود بنی فاطمه، جانباز شهید اصغر بنو فاطمه، شهید داوود سهرابی، شهید نعمت الله یوسفی، شهید ابراهیم یوسفی، جواد عقیقی، جهانبخش عبدالعلی و مرتضی اسمی خانی از جمله شهیدانی هستند که از ١٦ تا ٢٦ اسفند سال جاری در هفته درختکاری، به نام و یاد آنها، در قالب برنامه«هرشهید، یک درخت» نهالی غرس می شود.

شایان ذکر است کتابخانه امام جعفر صادق(ع) در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم غربی، بلوار کوثر نبش خیابان لاله واقع است.

*خبرنگار دانش آموز پانا، ساره شادمهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار