محمد صالح علاء همراه با نویسنده مطرح عرصه نمایش

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران از برنامه«آب و تاب» با اجرای محمد صالح علاء میزبان صادق عاشورپور از پژوهشگران و نویسندگان مطرح عرصه نمایش است.

کد مطلب: ۱۱۷۰۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
محمد صالح علاء همراه با نویسنده مطرح عرصه نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه«آب و تاب» به گفتگوی زنده و صمیمانه محمد صالح علاء با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، این گپ و گفت شامل زندگینامه، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته های آنها در حوزه های تخصصی شان است و مروری بر آثار مهمانان برنامه دارد.

برنامه«آب و تاب» این هفته با حضور صادق عاشورپور از پژوهشگران و نویسندگان مطرح عرصه نمایش روی آنتن می رود. عاشورپور استاد دانشگاه، نویسنده، پژوهشگر و کارگردان تئاتر کشور در سال 1332 در همدان متولد شد. "کاری باید کرد"، "فرزند فریاد"، "فرمان خاتون"، "شاکی" و "سقای دیگر" عناوین برخی آثار انتشار یافته اوست.

او در کنار چاپ بیش از ۶۰ جلد نمایشنامه، کتاب «نمایش های ایرانی (تاریخ نمایش ایرانی)» و «بازی‌ها، کوچه‌ها و محله‌ها» را در پرونده ۵ دهه فعالیت خود در عرصه نمایش به یادگار گذاشته است و....

«آب و تاب» در ساختار کلامی-آوایی با موضوع فرهنگی و هنری جمعه ها ساعت ۲۱ تا 22:30 به طور زنده به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار