غرس نهال توسط اعضای گروه پیشتازان آموزشگاه دخترانه سبلان ناحیه یک اردبیل

اردبیل (پانا) - درششمین روزاز هفته منابع طبیعی اعضای پیشتازان آموزشگاه دخترانه سبلان ناحیه یک اردبیل اقدام به کاشت نهال درمحوطه این واحد آموزشی کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۰۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
غرس نهال توسط اعضای گروه  پیشتازان آموزشگاه دخترانه سبلان ناحیه یک اردبیل

در این آیین که با حضور مدیرکل منابع طبیعی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، مدیر سازمان دانش آموزی استان، معاون پشتیبانی آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل، مدیر و عوامل اجرایی و دانش آموزان و اعضای پیشتازان آموزشگاه دخترانه سبلان ترتیب یافته بود، شهامت هدایت،مدیرکل منابع طبیعی استان طی سخنانی اظهار کرد: از منظر دین مبین اسلام، درخت و درختکاری، حفظ و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی از جایگاه ممتاز و والایی برخوردار است تا جایگاهی که قرآن کریم، حیات و ممات ظاهری گیاهان را نشانه‌هایی از عبرت برای اهل ایمان معرفی می‌کند.

او یکی از دغدغه های امروز جامعه را چگونگی حراست از منابع طبیعی برشمرد و گفت: نقش واهمیت دستگاه عظیم تعلیم و تربیت در خصوص راه های ترویج، حفظ و حراست از منابع طبیعی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار و مایه افتخار است.

مدیرکل منابع طبیعی استان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت ترویج پایه ای فرهنگ حفاظت از درختان و دیگر عناصر پیکره منابع طبیعی و محیط زیست اشاره و تصریح کرد: استفاده از پتانسیل جامعه بالای آماری دانش‌‏آموزان فرصت خوبی برای دستیابی به این مهم است.

در این برنامه مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای گروه پیشتازان ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله اجتماعی تعدادی نهال در محوطه آموزشگاه غرس کردند.

در پایان این برنامه از اعضای گروه پیشتازان این واحد آموزشی ازسوی اداره کل منابع طبیعی و سازمان دانش آموزی استان با اهدای هدایا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار