رادیو اینترنتی سوادآموزی افتتاح شد

تهران (پانا) - رادیو اینترنتی سوادآموزی تحت عنوان رادیو رسا با پیام رئیس سازمان نهضت سوادآموزی رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رادیو اینترنتی سوادآموزی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، همزمان با گردهمایی مجازی معاونین و رؤسای ادارات سوادآموزی سراسر کشور ، رادیو اینترنتی سوادآموزی تحت عنوان رادیو رسا توسط محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان رو نمایی و افتتاح شد.

شایان ذکر است، رادیو رسا که به ابتکار حوزه ریاست و روابط عمومی و همکاری معاونین و مدیران سازمان راه اندازی شده و در سایت سازمان در دسترس مخاطبان است.

هر هفته به مدت ۳۰دقیقه خبرهای مربوط به حوزه سوادآموزی ، برنامه های آموزشی ویژه دوره های سوادآموزی ، بیان قانون و مقررات اداری و خاطرات سوادآموزی برای سوادآموزان، آموزش دهندگان و کارکنان حوزه ستادی و استانی در رادیو رسا پخش می شود.

قرتار است با طراحی و ایجاد اپلیکیشن رادیو رسا دسترسی آسان تری برای مخاطبان مهیا شود.

شاپور محمدزاده به همین مناسبت پیامی به شرح زیر منشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوندرا شاکریم توفیق داد در ایام باشکوه ماه مبارک رجب ، با همت وتلاش شبانه روزی تمامی همکارانمان در سازمان نهضت سواد آموزی بار دیگر افتخاری نو رقم خورده ودر استفاده از تکنولوژی های روز ومتناسب با زیست بوم جدید ابتکاری نوخلق شده است.

امروز که جهان قریب یکسال است که با همه گیری جهانیویروس منحوس کرونا دست وپنجه نرم می کند واین ویروس تمامی عرصه های اقتصادی ،فرهنگی واجتماعی را در جهان تحت الشعاع قرار داده است بیشترین آسیب ها را نظام تعلیم وتربیت متحمل شده وتمامی زحمت کشان ودلسوزان نظام آموزشی کشور را بر آن داشته تا با ابتکارات وطرح های متناسب با زیست بوم جدید در هر دو جبهه ی مبارزه با ویروس منخوس کرونا وبی سوادی پیکار کنند.

از آنجا که معتقدیم صدا، بستر حیات کلمه است که مقصدی به سمت عمق ادراک ها می پویدبا الهام از تعاریف پروتکل های بهداشتی وابتکار همکارانمان در حوزه ی ستادی سازمان مفتخریم افتتاح رادیوسوادآموزی اینترنتی با نام رادیو رسا را رسما اعلام کنم.

رادیو رسا به ابتکار حوزه ریاست و روابط عمومی هر هفته به مدت ۳۰دقیقه با تازه های خبری ، برنامه های آموزشی ویژه دوره های سوادآموزی ، بیان قانون و مقررات اداری با زبانی ساده و همچنین خاطرات سوادآموزی برای سوادآموزان، آموزش دهندگان و کارکنان حوزه ستادی و استانی در سراسر کشور منتشر می شود.

تمامی بخشهای این مجموعه با همکاری معاونت های توسعه و منابع انسانی، امور آموزشی و دفاتر وابسته در سازمان نهضت سوادآموزی تهیه و تولید می شود.

در پایان بر خود لازم می دانم از تلاش ها ونوآوری های همکارانی که در این 41سال پس از فرمان تاریخی امام خمینی قدس السره الشریف وتاسیس این سازمان مردمی هر روز پویاتر وبا برنامه تر از گذشته ومتناسب با شرایط موجود به جنگ با موانع رفته اندعلی الخصوص برای خلق این ابتکار میمون تقدیر وتشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار