26اسفند؛ آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات شوراها

تهران (پانا) - مراحل اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ از امروز با نام‌نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر به طور رسمی آغاز شده است و داوطلبان تا 26 اسفند به مدت هفت روز فرصت دارند در این انتخابات شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۰۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
26اسفند؛ آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات شوراها

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از امروز چهارشنبه 20 اسفند آغاز شده و تا ساعت 18:00 روز سه‌شنبه 26 اسفند ادامه خواهد یافت.

داوطلبان به 4 روش زیر می‌توانند ثبت‌نام کنند:

1. ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhbat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787؛

2. ثبت‌نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhbat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787؛

3. ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سرشماره 30007787؛

4. ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت 08:00 تا 18:00) و دریافت رسید ثبت‌نام.

ثبت‌نام باید با شماره تلفنی (تلفن همراه) انجام شود که شخص داوطلب، مالک آن باشد و برای احراز هویت داوطلب، شماره کارت بانکی فعال متعلق به شخص داوطلب مورد نیاز است نه تصویر کارت بانکی.

ستاد انتخابات کشور تاکید کرده است داوطلبان تا جایی که ممکن است از مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان خود به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری کنند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری 28 خردادماه 1400 در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار