ترافیک در ۴ محور مواصلاتی کشور

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از ترافیک نیمه سنگین در 4 محور مواصلاتی کشور و احتمال بارش باران و برف در اکثر محورها در روزهای آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک در ۴ محور مواصلاتی کشور

سرهنگ احمد شیرانی افزود: ترافیک در آزادراه کرج قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری، آزادراه ساوه تهران محدوده بهمن آباد، آزادراه کرج - تهران محدوده وردآورد، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار - تهران در برخی مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است.

وی گفت: براساس پیش بینی هواشناسی در اکثر محورها و جاده‌های استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، کردستان، قزوین، زنجان، تهران، البرز و مازندران و در اکثر محورها و ارتفاعات استان های همدان، مرکزی، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و کرمانشاه، سمنان، گلستان بارش باران و برف در روزهای ۲۱ و ۲۳ اسفندماه پیش بینی شده است.

شیرانی افزود: اکنون در برخی محورهای استان مازندران بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن تعدادی از شهرهای استان خوزستان در وضعیت قرمز، ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک های بومی از این شهرهای استان خوزستان ممنوع اعلام شده است.

شیرانی افزود: همچنین ورود خودروهای شخصی به استان‌های شمالی با وضعیت زرد و شهرهای مشهد، قم، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس، جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است. محدودیت تردد شبانه خودروها نیز از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار