دستگیری سارق مهد کودک در مغازه ضایعاتی

تهران (پانا) - مرد ضایعات فروش که اموال مسروقه را در مغازه‌اش به فروش می‌رساند پس از دستگیری دو سارق را به پلیس لو داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق مهد کودک در مغازه ضایعاتی

به‌گزارش ایران، هفتم دی امسال پرونده‌ای از کلانتری 126 تهرانپارس به همراه یک متهم به عنوان خریدار اموال مسروقه به اسم پویان و شاکی پرونده که صاحب یک مهدکودک بود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فرستاده شد.
شاکی در تشریح ماجرا گفت: از مهدکودکم واقع در تهرانپارس اموالی شامل کیس ومانیتور، بخاری برقی، تلفن، ظروف آشپزخانه و... به ارزش یکصد و پنجاه میلیون تومان به سرقت رفته است اما طی بررسی انجام شده تعدادی از اموال خود را در مغازه ضایعاتی پویان مشاهده کردم که با اطلاع به کلانتری، اموالم کشف و ضبط شده است.

بعد هم پرونده‌ام به دستور بازپرس شعبه نهم دادیاری دادسرای ناحیه 15 تهران به پایگاه چهارم آگاهی فرستاده شد.
سرهنگ کارآگاه «سعید مجیدی» رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: از پویان درباره موضوع تحقیق شد اما وی که منکر بود گفت؛ اموال مربوط به خودم است.
در ادامه رسیدگی به پرونده شکایتی دیگر مبنی بر سرقت اموالی شامل باطری، سه عدد جک، ابزارآلات که از یک کامیون به سرقت رفته بود به پایگاه رسید که کارآگاهان در تحقیقات از محل متوجه شدند اموال شاکی پرونده جدید نیز در مغازه پویان است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با سرنخ‌های جدید دوباره از متهم تحقیق شد که در نهایت لب به اعتراف گشود و بیان داشت؛ جک‌ها و اموال دیگر را از شخصی به نام مراد خریداری کرده‌ام و حاضر به معرفی وی هستم.

با اخذ دستور از دادیار مربوطه محل زندگی مراد شناسایی و سیزدهم دی در یک عملیات ضربتی در منزل خود دستگیر شد.
پس از انتقال مراد به پایگاه چهارم، وی اظهار داشت: به علت فقر و تنگدستی اقدام به سرقت کرده و اموال را به پویان به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان فروخته است.
در تحقیقات تکمیلی از پویان وی به خرید اموال مسروقه مهدکودک نیز اعتراف کرد و اظهار داشت: اموال را از شخصی به نام حامد به مبلغ پنج میلیون تومان خریداری کرده‌ام و حاضر به عودت اموال هستم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: کارآگاهان در ادامه پی جویی با تلاش بی‌وقفه موفق شدند محل سکونت حامد را نیز شناسایی کرده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه هجدهم دی دستگیر کنند.
متهم در تحقیقات مقدماتی با توجه به اعتراف پویان چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و اظهار کرد: با تخریب قفل مهدکودک اقدام به سرقت کرده و اموال را به پویان فروختم، حسب دستور مقام قضایی محل سکونت متهم مورد بازرسی قرار گرفت و تعدادی اموال مالباخته شامل: گوشی تلفن، هفت عدد دوربین مداربسته، دی وی آر کشف و به شاکی برگردانده شد.
در نهایت متهمان برای سیر مراحل قضایی روانه دادسرا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار