استان اردبیل در صدور پروانه بهره برداری رتبه اول کشور شد

اردبیل(پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت:طبق اعلام وزارت صمت، استان اردبیل در افزایش صدور پروانه بهره برداری صنعتی نسبت به سال قبل رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

کد مطلب: ۱۱۶۹۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
استان اردبیل در صدور پروانه بهره برداری رتبه اول کشور شد

به گزارش استانداری اردبیل، ارژنگ عزیزی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جلسه مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و همچنین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان اظهار کرد: استان اردبیل استان نوپا و جوان است و به لحاظ رشد صنعتی نیاز به حمایت بیشتر مسئولین کشوری دارد.

او افزود: سرمایه گذاری شرکت های توسعه ای وزارت صمت از جمله ایدرو و ایمیدرو در استان برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار ضرورت دارد.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حداقل هفته ای یک بار به منظور رفع موانع تولید و کاهش بروکراسی اداری تشکیل می شود.

عزیزی افزود: این کارگروه با مسئولیت استاندار و یا معاون هماهنگی امور اقتصادی و با حضور فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود و بیشتر این جلسات هم با بازدید از واحدها و طرح های اقتصادی استان و در محل آنها به منظور به حداقل رساندن بروکراسی اداری ادامه می یابد.

او بیان کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین مسئولین استان و فعالان اقتصادی وجود دارد و حتی موانع و مشکلات خارج از اختیارات استانی نیز با پیگیری و هماهنگی استاندار برای فعالان اقتصادی حل می شود.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه نتیجه این تعامل و پشتیبانی شروع پروژهای بسیار بزرگ در استان است گفت: طی چند سال گذشته پروژه های بزرگی در سطح استان آغاز شده که تعدادی از آنها در سال جاری به بهره‌برداری رسید و تعدادی دیگر نیز در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

جلسه مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور معاون امور صنایع وزیر صنعت ، معدن و تجارت، مدیر عامل شرکت صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، دبیر کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از مدیران و تشکل های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار