بهروز عطایی در گفت‌وگو با پانا

در تمام سال‌های برگزاری لیگ برتر رقابت‌ها با کیفیت امسال یاد ندارم

به صلاح بود مسابقه رده‌بندی لیگ برتر برگزار نشود/ می‌توان به آینده جوان‌ها در تیم ملی امیدوار بود

تهران (پانا) - سرمربی تیم والیبال هراز آمل معتقد است به رغم شرایط کرونایی و فشردگی مسابقات این فصل لیگ برتر کیفیت بالایی داشته است.

کد مطلب: ۱۱۶۹۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
در تمام سال‌های برگزاری لیگ برتر رقابت‌ها با کیفیت امسال یاد ندارم

بهروز عطایی در گفت‌وگو با پانا در مورد مسابقات لیگ برتر والیبال و کسب عنوان سومی مشترک با تیم سپاهان گفت: « مسابقات لیگ امسال با شرایط خاص برگزار شد و رقابت بین تیم‌ها فشرده و نزدیک به هم بود، به طوری که در هر مرحله رقابت‌ها غیرقابل پیش‌بینی بود. در مورد عدم برگزاری مسابقه رده‌بندی هم واقعیت این بود که هر دو تیم، انگیزه برای دیدار رده‌بندی نداشتیم و با توجه به فشردگی مسابقات و به حداقل رساندن ریسک آسیب‌دیدگی بازیکنان ملی‌پوش تصمیم گرفتیم این مسابقات برگزار نشود. »

وی تاکید کرد: « در شرایط فعلی بحث سلامتی بازیکنان اهمیت زیادی دارد، اولویت اول در ورزش سلامت و دوستی است و بعد از آن باید به رقابت و کسب عنوان فکر کنیم. پس از مسابقات لیگ ملی‌پوشان باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند و در شرایط کرونایی به صلاح بود که دیگر مسابقه رده‌بندی برگزار نشود. »

وی در مورد کیفیت رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: « مسابقات لیگ در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا کار سختی بود اما خدا را شکر مسابقات برگزار شد، رقابت خیلی فشرده بود به طوری که اصلا نمی‌شد تیم قهرمان را پیش‌بینی کرد. تیم‌ هراز آمل در پایان دوره مقدماتی در جایگاه ششم قرار داشت اما در مرحله پلی‌آف تیم سوم جدول را حذف کرد،این نشان می‌داد که مسابقات خیلی فشرده و تنگاتنگ برگزار شد. »

عطایی ادامه داد: « در این چند سالی که مسابقات لیگ برگزار ‌شده است تاکنون رقابت‌هایی با چنین فشردگی و کیفیت به یاد ندارم، با وجود اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا بودیم و رقابت‌های لیگ برای نخستین بار به شکل متمرکز برگزار می‌شد اما سطح مسابقات قابل قبول بود. »

سرمربی تیم والیبال جوانان در پاسخ به این سوال که پدیده‌ای در لیگ امسال معرفی شد یا خیر عنوان کرد: « در تیم هراز آمل چند بازیکن جوان داشتیم که با وجود اینکه اولین سال حضور خود را در لیگ تجربه می‌کردند اما به شدت خوب ظاهر شدند و می‌توان به آینده آن‌ها در تیم ملی امیدوار بود. اصلی‌ترین هدف برگزاری مسابقات لیگ معرفی بازیکنان جوان به تیم‌های ملی است و خوشحالم که در رقابت‌های لیگ هر سال این اتفاق رقم می‌خورد، علاوه بر بازیکنان جوان که در لیگ امسال معرفی شدند دیگر بازیکنان باتجربه ما هم بسیار خوب کار کردند و همگی شایسته حضور در اردوهای ملی هستند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار