ماجرای وجود بسته‌ای مشکوک در ترمینال کاوه اصفهان چه بود؟

تهران (پانا) - ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه ظهر امروز وجود بسته ای مشکوک در ترمینال کاوه اصفهان به پلیس اطلاع داده شده، اما پس از بررسی تیم های تخصصی پلیس، هیچ مورد مشکوکی مشاهده نشد و هم اکنون وضعیت ترمینال و ترددها به حالت عادی درآمده است.

کد مطلب: ۱۱۶۹۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای وجود بسته‌ای مشکوک در ترمینال کاوه اصفهان چه بود؟

به گزارش ایسنا، سرهنگ جواد درستکار رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه امروز (دوشنبه_۱۸ اسفندماه) به پلیس اعلام شد بسته مشکوکی در ترمینال مسافربری کاوه وجود دارد.

وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع بلافاصله نیروهای پلیس به ترمینال کاوه اعزام و تیم های تخصصی در ترمینال مشغول شناسایی شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه ماموران پلیس کل فضای ترمینال و تعاونی ها را مورد بررسی قرار دادند، گفت: پس از بررسی های دقیق پلیس، هیچ شیء خاصی در ترمینال مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه ساعت ۱۶ عملیات پلیس در ترمینال کاوه به پایان رسید، گفت: در حال حاضر ترمینال در وضعیت عادی است و رفت و آمد اتوبوس ها و مسافران به حالت عادی برگشته است.

سرهنگ درستکار در خاتمه خاطرنشان کرد: خوشبختانه مورد خاصی در ترمینال کاوه وجود نداشت و دلیلی برای نگرانی شهروندان وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار