برگزاری فینال مسابقه مناظره دانش آموزی استان همدان

همدان (پانا) - مرحله نهایی مسابقه مناظره دانش آموزی استان همدان با موضوع نقش کتب کمک آموزشی در تحصیل دانش آموزان با حضور دو گروه چهار نفره موافق و مخالف در محل سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری فینال مسابقه مناظره دانش آموزی استان همدان

مناظره دانش آموزی با هدف توسعه گفتگو در بین دانش آموزان و تقویت مهارت سخنوری و روحیه نقدپذیری و شناسایی دانش آموزان مستعد برگزار می شود.

این دوره مسابقه مناظره باحضور دو تیم چهار نفره موافق و مخالف با موضوه نقش کتب کمک درسی در تحصیل دانش آموزان برگزار شد و دانش آموزان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در پایان این مسابقه تیم برنده براساس دستورالعمل داوری ارسالی از مرکز انتخاب شد.

رضا میرزایی، رییس سازمان دانش آموزی استان همدان در خصوص برگزاری این مسابقه گفت: برگزاری چنین مسابقاتی موجب کشف استعدادها و بروز توانمندی های آنها در سایه رقابت دوستانه شده و همچنین موجب می شود دانش آموزان به مطالعه، تحقیق و پژوهش در موضوع مناظره بپردازند.

میرزایی افزود، در این مناظره دانش آموزان به این نکات پرداختند. کتاب های کمک درسی به دلیل کامل نبودن کتاب های اصلی به آموزش دانش آموزان کمک می کنند و موجب یادگیری بهتر دانش آموزان می شوند. در مقابل گفته شد که کتابهای کمک درسی بیشتر از مطالب کتب درسی مطلب ارائه می کنند و دانش آموزان دچار اضطراب و نگرانی می شوند. بنابر این بهتر است وزارتخانه در این موضوع نظارت بیشتری بر نحوه انتشار کتب غیر درسی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار