خانه پیشگیری و نمایشگاه دائمی پیشگیری اولیه از اعتیاد در ارومیه افتتاح شد

ارومیه(پانا)-خانه پیشگیری و نمایشگاه دائمی پیشگیری اولیه از اعتیاد در کانون فرهنگی شهید مطهری ارومیه به مدیریت ناحیه 2 اموزش و پرروش استان افتتاح شد

کد مطلب: ۱۱۶۹۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
خانه پیشگیری و نمایشگاه دائمی پیشگیری اولیه از اعتیاد در ارومیه افتتاح شد

معاون سیاسی استاندار اذربایجان غربی علی مصطفوی روز دوشنبه در آیین رونمایی از دستاوردهای ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، نمایشگاه دائمی پیشگیری اولیه از اعتیاد و افتتاح خانه پیشگیری آذربایجان غربی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد افزود: این استان از استانهای فعال در راه مبارزه با سوداگران مواد مخدر است و در این استان نیروهای بسیاری اعم از نظامی و نیروهای انتظامی در طول عمر انقلاب تلاشهای زیادی را کردند و شهدای زیادی را تقدیم کردند.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر تلاشهای بسیاری در این زمینه انجام شده‌است و کارهای فرهنگی یکی از این اقدامات و راهکارهای مهم است که این استان پیشتاز این مساله است.

مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی نیز در این زمینه گفت: فرهنگسازی برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی همواره در دستور کار نظام تعلیم و تربیت قرار دارد.

وی بیان کرد: تقویت دانش آموزان در مهارت نه گفتن به آسیبهای اجتماعی از ضروریات انکار ناپذیر دنیای کنونی است.

منافی اظهار داشت: همکاری آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در ارتقاء سلامت جسمی و روحی نسل آینده نقش بسزایی دارد و طرح یاریگران زندگی، به عنوان یک سند راهبردی با همکاری ستاد مباره با مواد مخدر استان به نتایج خوبی دست یافته است.

در این آیین خانه پیشگیری و نمایشگاه دائمی پیشگیری اولیه از اعتیاد در کانون فرهنگی شهید مطهری ارومیه به مدیریت ناحیه 2 اموزش و پرروش استان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار