برگزاری هرگونه نمایشگاه تخصصی با حضور عامه مردم ممنوع است

رشت (پانا) - معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری هر نمایشگاه فصلی و یا تخصصی در شهرهایی با وضعیت زرد و نارنجی کرونایی با حضور عامه مردم ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۶۹۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هرگونه نمایشگاه تخصصی با حضور عامه مردم ممنوع است

به گزارش ایرنا، محمد فیض روز گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در حال حاضر برگزاری این نمایشگاه با این شرایط ممنوعیت دارد ضمن آنکه نمایشگاه‌های تخصصی نیز فقط در سایت نمایشگاهی (در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی) و بدون بیننده عمومی مجوز برپایی دارند.
وی با اشاره به اینکه تصویب تقویم نمایشگاهی با کارگروه صادرات غیر نفتی استان است، تصریح کرد: در حال حاضر مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در اولویت و لازم الاجراست و برپایی نمایشگاه با عنوان تخصصی با حضور عامه مردم ممنوع و خلاف است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی بازرگانی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تاکید کرد: برگزاری رویداد تجاری در سایت نمایشگاهی در چارچوب ضوابط ستاد ملی مبارزه با کرونا در قالب نمایشگاه تخصصی و بدون بازدید عامه مجاز و برپایی هرگونه نمایشگاه فصلی یا تخصصی با بازدید عموم مردم مغایر با ضوابط ابلاغی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار