در گفت و گو با پانا مطرح شد

طنز «جمع مان جمع است» به برنامه های نوروزی کودک اضافه شد

تهران (پانا) - «محمد مسلمی» از بازیگران طنز فعال حوزه کودک خبر از شروع پخش یک برنامه جدید نوروزی جدید با عنوان »جمع مان جمع است» در ایام نوروز1400 داد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
طنز «جمع مان جمع است» به برنامه های نوروزی کودک اضافه شد

«محمد مسلمی»، بازیگر طنز برنامه «فیتیله» که این روزها مشغول اجرای یک برنامه طنز نوروزی با عنوان «جمع مان جمع است» به تهیه کنندگی «وحید رستگار» است، در گفت و گو با پانا گفت: «برنامه جمع مان جمع است به سفارش معاونت سیما برای ایام نوروز تهیه شده و مخاطب آن خانواده ها و کودکان شان هستند. این یک برنامه نوروزی بسیار شاد همراه با ترانه و نمایش است.»
او افزود: «این برنامه نوروزی یک آیتمی با عنوان «حال خوب، کار خوب» دارد که هر روز ما یک کار خوب را با حضوریک هنرمند انجام می دهیم. همچنین مهمان برنامه استودیو که به همراه یک کودک، که حالا فرزند خودش است یا خواهرزاده و برادرزاده اش است در برنامه حضور دارد و سعی می کنیم در آن فرهنگ حضور پدر و مادر در بازی های کودکی و در کنار کودکان را اشاعه دهیم. همه این ها در برنامه «جمع مان جمع است» اتفاق می افتد و مجری و کارگردان و طراح برنامه خودم هستم و دوستان تئاتری هستند که کارهای نمایشی آن را انجام می دهند. در ادامه تعدادی عروسک داریم که در عید نوروز حال خوبی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم می کنند.»
محمد مسلمی درباره محتوای این برنامه طنز نوروزی عنوان کرد: «در این برنامه در کنار شور و نشاطی که برای کودکان ایجاد می کنیم، مباحث آموزشی هم داریم. یک ترکیب و کار جدیدی در سازمان است و بخاطر اکت و آیتم هایی که در این برنامه در نظر گرفته شده و حضور چهره های جدید، جذابیت منحصر به فردی در برنامه ایجاد شده است که امیدوارم برای معاونت سیما ماندگار باشد.»
محمد مسلمی با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست این برنامه از چه شبکه و در چه زمانی پخش شود گفت: «زمان شروع پخش مجموعه برنامه «جمع مان جمع است» از روز چهارشنبه سوری پخش این کار آغاز می شود تا آخر نوروز ادامه دارد و اگر مورد استقبال مردم قرار بگیرد، می تواند ادامه دار باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار