معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

سال تحصیلی جاری سال مدیران مدارس است

مشهد(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه جمع‌بندی بهبود کیفیت آموزش مدارس قطب شهید برونسی در تربت حیدریه با بیان اینکه سال تحصیلی جاری یکی از حساس ترین سال های تاریخ ایران است، گفت امسال سال مدیران مدارس است، چرا که مسئولیت سنگینی در مدیریت فرایند آموزش و بهبود کیفیت آن بر عهده دارند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سال تحصیلی جاری سال مدیران مدارس است

رضا ⁩صابری تولایی گفت: امسال سال مدیران مدارس است، چرا که مسئولیت سنگینی در مدیریت فرایند آموزش و بهبود کیفیت آن بر عهده دارند، خیمه آموزش بر سه ستون استوار است که ستون محور و اصلی مدیر مدرسه و دو ستون دیگر معلم و دانش آموزان هستند.

⁦⁩وی با اشاره به اولویت های اصلی آموزشی در مقطع متوسطه افزود: هدایت تحصیلی از اولویت های آموزش متوسطه اول است و لازم است کارگروه هدایت تحصیلی با حضور مدیر، مشاور یا مربی پرورشی، نماینده دبیران، نماینده انجمن و معاونین آموزشی و پرورشی در کلیه مدارس تشکیل شود.

⁩معاون آموزش متوسطه استان ادامه داد: نقش اولیا در هدایت تحصیلی کمکی و حمایتی است، بنابراین از خانواده های محترم تقاضا می شود در این تصمیم گیری مهم نظرشان را تحمیل نکنند.

⁩وی همچنین نوید تولید فیلم های هدایت تحصیلی و پخش از صدا و سیما را با کمک اداره تکنولوژی را داد.

⁩صابری شرکت در امتحانات شبه نهایی را ضروری دانست و گفت: بستر برگزاری این امتحانات فراهم شده است و نحوه اجرا بر عهده شورای مدرسه است.

⁩وی همچنین بر استفاده از فرصت ایجاد شده در خصوص برگزاری حضوری دروس کارگاهی و همراهی مدیران و هنرآموزان و بر تقویت نظارت و حضور میدانی در هنرستان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار