دانش‌آموز خوشنویس آموزش و پرورش اسلامشهر:

در هنر خوشنویسی با ابزار ساده می‌توان آثار بسیار چشم‌نوازی خلق کرد

اسلامشهر (پانا) - هنر خوشنویسی یا زیبانویسی، هنر ظریف و زیبایی است و انسان با دیدن تابلوهای زیبای خطاطی حس خوبی از تماشای این آثار هنری پیدا می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
در هنر خوشنویسی با ابزار ساده می‌توان آثار بسیار چشم‌نوازی خلق کرد

خوشنویسی نوشتن همراه با خلق زیبایی است. هنری که در سرزمین ما از قدمت طولانی برخوردار است و می‌توان آثار بسیارگران‌بهایی را از آن در تاریخ فرهنگ و هنر این کشور پیدا کرد. اما متاسفانه این هنر کهن مانند بسیاری دیگر از هنر‌های قدیمی این مرز و بوم در حال فراموشی و غفلت است.

طاها سرمست دانش‌آموز پایه هفتم آموزش و پرورش اسلامشهر در رابطه با هنر خوشنویسی و شروع فعالیت خود در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از سن ۹ سالگی شروع به یادگیری این هنر کردم و اکنون در مرحله خوبی از پیشرفت قرار دارم که با ارسال آثار خود به کانال مسابقات فرهنگی، هنری آموزش و پرورش اسلامشهر در شبکه شاد و بررسی مورد توجه و تأیید قرار گرفت.

او افزود: هنر خوشنویسی یا زیبانویسی، هنری ظریف و زیبایی است و من با دیدن تابلوهای زیبای خطاطی حس خوبی از تماشای این آثار هنری پیدا می‌کنم و در این مسیر حمایت های مادرم اساتید فرهیخته مشوق من در ادامه راه است.

سرمست تصریح کرد: در هنر خوشنویسی با ابزار ساده می‌توان آثار بسیار چشم‌نوازی خلق کرد و برای این کار نیاز به علاقه و اشتیاق و پشتکار و یک قلم نی مرکب و کاغذ داریم.

خبرنگاردانش‌آموز: ابوالفضل آهن جان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار