برگزاری یادواره شهدا و اردو مجازی راهیان نور در شهرری

شهرری(پانا)- یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور مجازی شهرستان ری، با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدا و اردو مجازی راهیان نور در شهرری

در این مراسم که با حضور علی یزدان‌پناه مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری و روح‌الله قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم‌حسنی(ع) شهرری و جمعی از خانواده معزز شهدای شهرری برگزار شد؛ محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سخنانی اظهار کرد: هرساله در بهمن و اسفندماه،به یاد و نام شهدا در کشور ما با تأمل بیشتر پرداخته می‌شود و امسال تقارن یادواره‌ شهدا راهیان نور با اعیاد مبارک شعبانیه، موجب برکت و سعادت است.

او یادآور شد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که عطر و یاد شهدا همیشه تلألو دارد و شهدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود می‌دانیم، شهدایی که اسوه ایثار و شهادت هست.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در خصوص فرهنگ ایثارگری افزود: ما فرهنگ غنی بنام ایثار و شهادت داریم، در دین ما ایثار که یکی از وظایف متولیان آموزش وپرورش است و لازم است تا به این موضوع مهم بپردازیم.

او تصریح کرد: بخشش، بامحبت، با دادن یک هدیه تفاوت دارد زیرا انسان زمانی که می‌بخشد که هدیه‌ای را از آنچه که نیاز دارد بیشتر داشته باشد، یعنی علاوه بر نیازش را ممکن است ببخشد، اما وقتی واژه ایثار مطرح می‌شود انسان ها آن چیزی را ایثار می‌کنند که خودشان صددرصد به آن نیاز دارند و اوج فرهنگ ایثار زمانی است که انسان از جان خودش برای حفظ ارزش‌های اسلامی بگذرد و جان خودش را تقدیم کند، پس اوج ایثار در فرهنگ شهادت تصویر می‌شود.

این مراسم به صورت زنده از کانال نگارخانه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در بستر شبکه شاد برای همه دانش‌آموزان پخش شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار