در مراسم اختتامیه طرح یاریگران زندگی منطقه ٣:

دو نهال به مناسبت هفته درختکاری در دبستان شهید مفتح کاشته شد

تهران (پانا) - فیروز یارمحمدی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۳ با حضور در یکی ار مدارس مجری کانون یاریگران زندگی بر هدف این کانون که حل پروژه های کوچک و حل یک مشکل در سطح مدرسه است تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دو نهال به مناسبت هفته درختکاری در دبستان شهید مفتح کاشته شد

به گزارش پانا، به نقل از کارشناسی آسیب های اجتماعی منطقه ۳، فیروز یارمحمدی؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، مریم قربانی؛ کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین کارشناسان حوزه ی پرورشی منطقه دیروز و امروز با حضور در تعدادی از مدارس منطقه به نشانه ثمردهی و تحقق راه کارها در رفع چالش های کانون یاریگران زندگی، اقدام به کاشت نهال کردند.

در اخت برنامه طرح یاریگران زندگی که در دبستان شهید مفتح برگزارشد، نقیب سادات؛ مدیر دبستان شهید مفتح منطقه به همراه همکاران این واحد آموزشی نیز حضور داشتند.

در ابتدای مراسم پس از اجرای مراسم حاملان قرآن و پخش سرود ملی و سرود یاریگران زندگی توسط شورای دانش آموزی، یارمحمدی؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن قدردانی از زحمات کادر دبستان شهید مفتح گفت: اگر بخواهیم هدف کانون یاریگران زندگی را در یک جمله عنوان کنیم همانا اجرای یک پروژه کوچک یا حل یک مشکل در سطح مدرسه است. برای رسیدن به اهداف این برنامه باید همه ارکان مدرسه فعالیت موثر داشته باشند.

یارمحمدی افزود: برای اجرای این طرح لازم است ابتدا از بین مشکلات و مسائل مدرسه، یک مورد را انتخاب کرده و با تعامل بین اعضاء، راه کارها مطرح شده و به نقطه اجرا برسد، و توسط مدرسه اجرا و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: بعد از گذشت چند ماه امروز شاهد به ثمر نشستن این طرح در مدارس هستیم. امروز می توانیم بگوییم که با انجام پروژه های کوچک می توان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مربوط به دانش آموزان عمل کرد و امیدواریم با اعلام نتایج رضایت بخش از مدارس شرکت کننده در سال های آینده شاهد تلاش و همکاری همه مدارس منطقه باشیم.

در پایان بطور نمادین دو نهال در باغچه دبستان شهید مفتح کاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار