مناظره‌ دانش‌آموزی ،گامی در ترویج فرهنگ گفت‌وگو است

شیراز(پانا)-به گفته رئیس آموزش و پرورش منطقه کوهمره نودان فارس، امروزه اگر انسان ها نتوانستند برای زندگی در کنار یکدیگر به تعامل برسند، به.دلیل این است که به دنبال یادگیری هنر گفت‌وگو نبوده اند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مناظره‌ دانش‌آموزی ،گامی در ترویج فرهنگ گفت‌وگو است

عطاءاله دهقان امروز در حاشیه برگزاری مرحله نهایی نخستین دوره مناظره دانش‌آموزی فارس افزود: هدف این دوره از مسابقات ترویج فرهنگ گفت‌وگو است و شایسته است که این روند بین تمامی دانش‌آموزان فارس گسترش پیدا کند.
او ادامه داد: زمانی که متوجه چنین برنامه‌ای شدیم پیگیر شدیم تا دانش‌آموزان کوهمره نودان نیز در این برنامه شرکت کنند و با استفاده از این فرصت به منطق گفت‌وگو برسند و تعامل و گفت‌وگوی تعاملی را تجربه کنند.

او ادامه داد: ما انسان ها اگر بتوانیم قدرت تعامل و اندیشه را در خود بالا ببریم بسیاری از مشکلات جامعه امروزی حل‌ می‌شود.
او با ابراز خرسندی از حضور دانش‌آموزان این منطقه در مرحله نهایی مسابقه مناظره دانش‌آموزی اظهار کرد: در روستاهای کوچک و مناطق محروم نیز باید فرهنگ گفت‌وگو را آموزش داد و به تعامل رسید.

تیم دختران کوهمره‌نودان پس از چهار مرحله مناظره به مرحله نهایی این دوره از مسابقات رسید و امروز نیز در مقابل تیم دختران ناحیه یک شی از با دفاع از آرای خود در موافقت با تنوع مدارس در ایران موفق به کسب مقام نخست این دوره از رقابت‌ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار