مستند «خون‌صلح» رونمایی می‌شود

تهران (پانا) - فیلم مستند «خون‌صلح» به کارگردانی حمیدرضا مقصودی‌داغداری پس از طی مراحل ‌تولید در نخستین حضور جشنواره‌ای خود، به جشن تصویر سال رسید.

کد مطلب: ۱۱۶۹۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مستند «خون‌صلح» رونمایی می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی گروه، مستند نیمه‌بلند «خون‌صلح» به کارگردانی حمیدرضا مقصودی و به تهیه‌کنندگی عطا پناهی،که مراحل ساخت و آماده‌سازی آن از سال 97 تا بهمن‌ماه 99 به طول انجامید، روایت‌گر زندگی حاج‌عباس عربی است که رنگ صلح را جایگزین خون و چوبه‌‌ی دار کرده است.

حاج‌عباس عربی در این مستند،که برای هدف والای بخشش و ترویج آن در جامعه به عنوان فرهنگی درست و انسانی تلاش می‌کند، از سختی‌های رضایت‌گرفتن برای محکومان به اعدام و زندگی شخصی خود سخن می‌گوید.

به گفته‌ی کارگردان اثر، در روند تولید این فیلم با صحنه‌هایی از زندگی انسان‌ها و خانواده‌هایی روبه‌رو هستیم که هر کدام به نحوی با موضوع بخشش و قتل درگیرند و طی پروسه‌ی تولید مستند در برخی صحنه‌ها،گاهاً خطرهای جانی از جانب خانواده‌های دو سوی پرونده، عوامل گروه تولید و فیلم‌برداری را تهدید می‌کرد.

عوامل تولید مستند «خون‌صلح» از این قرارند: فرزاد احمدی (مشاور کارگردان)، داریوش نستوه (مدیر فیلم‌برداری)،کیوان تقیه، حیدر حجت (دیگر فیلم‌برداران)، حسام مقصودی (دستیار فیلم‌بردار)، نیما شمسایی (دستیار کارگردان)، محمدعلی حق‌پرست (تدوین)، علیرضا عباس‌قلی (صدابردار)، مهدی اکبریان (صداگذار)، حسین صدقی (اصلاح رنگ و نور)، امیررضا جعفری (موسیقی)، امیرحسین جعفریان (طراح پوستر)، امید میرزایی (تیزر)، حسن شرف‌الدین (مترجم بخش بین‌الملل)، سعید اژدر (پشتیبانی فنی)، حسین مشکینی (مدیر تولید)، سارا صولتی (عکاس)، احمدرضا حجارزاده (روابط‌عمومی).

گفتنی است از فیلم «خون‌صلح» جدیدترین محصول خانه مستند، در اولین حضور جشنواره‌ای خود روز سه‌شنبه 19 اسفندماه، ساعت 16 در هجدمین جشن تصویر سال رونمایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار