پیام خداحافظی شهنام صفاجو با اهالی رسانه‌

تهران (پانا) - روز گذشته «شهنام صفاجو» پس از 20 سال مدیریت روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، از این سمت کنار رفت و ضمن پذیرش مدیریت تولید این مجموعه، پیامی خطاب به اهالی رسانه منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام خداحافظی شهنام صفاجو با اهالی رسانه‌

شهنام صفاجو در این پیام آورده است: بیست سال تلاش برای تغییر در نگاه سنتی و محدود به سینمای مستند، تجربی و انیمیشن، چشم‌اندازی مهم و دستاورد بزرگی بود که با همراهی بی‌دریغ شما دوستان عزیز رسانه‌ای به انجام رسید. به همین بهانه و پس از گذشت این سال‌های طولانی، از همه‌ی شما همکاران محترم رسانه‌ای سپاسگزارم که با تمام وجود، از سینمای مستند، تجربی و انیمیشن پیشروی ایران و جشنواره‌ای به اهمیت "سینماحقیقت" حمایت کردید. امیدوارم در ادامه‌ی راه هم این جریان فرهنگی سینما از مساعدت و همراهی شما بهره‌مند شود.
شهنام صفاجو ادامه داد: خداحافظی در روزهای پایانی سال و دهه و قرن با حرفه‌ای که روح و قلب و جان را طلب می‌کند، خود به معنای آغازی بر یک پایان است و آرزو می‌کنم این دامنه‌ی دوستی و همکاری رسانه‌ای در عرصه‌ی مدیریت تولید مرکز گسترش هم ادامه‌دار باشد.
وی یادآور شد: خاطرم هست خیلی سال پیش، عزیز پیشکسوت‌مان جناب آقای محمد بهرامی که پس از حدود پانزده سال فعالیت از مدیریت روابط عمومی تئاتر شهر کنار رفتند، در محافل خبری و رسانه‌ای از این تداوم شغلی در حرفه‌ی مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها و مجموعه‌های فرهنگی- هنری بعنوان یک رکورد یاد شد؛ حال این رکورد در سرزمینی که "تداوم شغلی" یک اصل توام با افتخار بشمار نمی‌رود، به بیست سال افزایش یافته است و امیدوارم شاهد روزی باشیم که این استمرار در مدیریت فرهنگی مورد توجه واقع شده و بر اصل جریان، اثرگذار و نقش‌آفرین باشد.
شهنام صفاجو در پایان گفت: از فرصت استفاده کرده و از همکاران محترم این سالیان طولانی، سرکار خانم مریم بُنکچی و جناب آقای وحید گلکارتهرانی سپاسگزاری می‌کنم که بدون حضور و همراهی صادقانه‌ی آنها، ادامه‌ی این راه میسر نبود. از جناب آقای محمد آفریده هم بسیار متشکرم که سال 80 به من کم‌تجربه اعتماد کردند تا طی این 20 سال در خدمت جامعه‌ی سینمای مستند، تجربی و انیمیشن باشم؛ همچنین به شاگردی، دوستی و همراهی با هنرمندان عزیزی چون استاد محمدرضا اصلانی، استاد کامران شیردل، اُرد عطارپور، شهرام درخشان، کیوان علیمحمدی، محسن استادعلی، دکتر فرشاد فرشته‌حکمت، مسعود بخشی، مجید برزگر، محمد مقدم، مهرداد اسکویی، بهمن کیارستمی، مهرداد زاهدیان، محمدرضا وطن‌دوست، عباس امینی، مهدی شامحمدی، دکتر مسعود سفلایی و بسیاری دیگر که نام بزرگ آنان در این کوتاه سخن نمی‌گنجد، بسیار مفتخرم و برای فیلمسازان شریفی که واضع این جریان اصیل و نجیب سینمایی هستند، آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

دوست و همکار شما: شهنام صفاجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار