برگزاری آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی فارس

شیراز (پانا) - نخستین دوره مناظره دانش‌آموزی فارس پس از یک ماه مناظره بین ۱۷ تیم دانش‌آموزی با برگزاری مرحله نهایی این مناظره‌ها امروز به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی فارس

مرحله نهایی این مناظره با موضوع تنوع در مدارس بین دو تیم دختران ناحیه یک شیراز و کوهمره نودان و پس از آن تیم‌های پسران ناحیه یک شیراز و اقلید با موضوع استفاده از تلفن همراه در مدارس امروز برگزار شد و هریک از دو تیم در دو گروه با هم به مناظره پرداختند.

در پایان با نظر هئیت داوران تیم پسران ناحیه یک شیراز به سرمرستی حسن همیشه بهار و با حضور دانش‌آموزان یاشار طاریان، مهدی افسری، پرهام بوستانی و محمد هادی شقاقیان و تیم دختران کوهمره‌نودان به سرپرستی خانم ناهید رزمجویی و با حضور دانش‌آموزان زهرا مختاری، ندا حسینی، آنیتا زارعی و فاطمه بهمنی موفق به کسب رتبه نخست این دوره از مناظره‌ها شدند و تیم دختران ناحیه یک شیراز به سرپرستی زهرا عظیمی و با حضور مبینا گودرزی، ریحانه قاسمی، هستی شیخی و اسما رستمی و تیم پسران اقلید به سرپرستی زینب یوسفیان با حضور دانش‌آموزان امیرحسین صفری، علیرضا جمشیدی، سعید حیاتی و امین توکلی مقام دوم این مناظره‌ها را از آن خود کردند.

مقام سوم این مسابقات نیز به تیم دختران سروستان به سرپرستی سکینه سلطانی و با حضور دانش‌آموزان آیدا قدمی، زهرا شریفی، سیده محدثه حسینی و الهام هادی زاده و پسران ناحیه ۲ شیراز به سرپرستی راضیه کریمی و دانش‌آموزان ابوالفضل غریب زاده، محمد کشاورز، سروش امدادی و محمد حسن خالقی رسید.

در بخش برگزیده تیم اخلاق نیز، از تیم دختران ناحیه سه شیراز به سرپرستی گیتا امینی و با حضور دانش‌آموزان زهرا جابری، زهرا شجاعی، غزل نامی و مینا خدامی و تیم پسران ناحیه چهار شیراز به سرپرستی حمید مهدوی و با جضور امیر حسین نوایی، سینا رحمانی نژاد، علی ثریا و نیما نوروزی تقدیر شد.

همچنین در پایان این مراسم از هئیت داوران و سرپرستان تیم‌های برگزیده نیز با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار