کارشناس مسئول قرآن،عترت و نماز منطقه ۴:

یکشنبه علوی تلاش و دقت مضاعف در مطالعه حکمت ها و احادیث و نامه های امام علی (ع) است

تهران(پانا)- با همکاری دانش آموزان و معلمان دبستان شاهد رحمانی شعبانی منطقه چهار، یکشنبه های علوی و به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) در راستای امام شناس بهتر، تفکر و دقت در احادیث و سخنان امامان به صورت مجازی در کانال مدارس درحال اجراست.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

فرحناز صالحی فرد؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت ونماز در گفتگو با پانا بیان کرد: یکی از اعتقادات و باورهای ما در دین مقدس اسلام این است که ما هر روز هفته را به یکی از این نگهبانان آن روز واگذار کنیم و بسپاریم و برای اینکه پیوند امت اسلامی ناگسسته باشد و این پیوند مستحکم‌تر شود هر روزی به نام امامی و معصومی نامگذاری شده و بعضی از روزها هم به نام چند امام معصوم است و ازهمین رو یکشنبه‌ها متعلق به امیرالمؤمنان علی(ع) است.

مجری طرح یکشنبه های علوی در توصیف طرح علوی گفت: این طرح برگرفته از ابتکار موسسه‌ای به نام شهید اسکندری است که کلاس های مختلف بررسی حکمت ها و نامه های حضرت امیرالمومنین علیه السلام را برگزار می کند.

کارشناس مسئول قرآن و عترت و نماز منطقه چهار در ادامه افزود: تلاش و دقت مضاعف در مطالعه حکمت ها و احادیث و نامه های امام علی (ع) محور اصلی این طرح است و با این عنوان لحظه ای به امام علی(ع) باشیم.

مجری طرح یکشنبه های علوی منطقه چهار در ادامه بیان کرد: با شرکت در دوره‌های ساده‌نویسی این حکمت ها و احادیث به اهمیت طرز بیان ساده و جذاب این مطالب گوهربار پی بردم و حکمت ها و نامه های امام علی (ع) را ساده نویسی کردم و دوست داشتم این مطالب کاربردی و زیبا را با دوستانم در کانال مدرسه به اشتراک بگذارم تا این مفاهیم ارزشمند بیشتر قابل درک و استفاده کاربردی در زندگی امروز مان باشد.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه با حکمت های کلیدی و نیاز امروز جامعه گفت: در مدارس منطقه چهار در قالب پوسترو انواع برشور و مسابقات و معرفی کتاب هر هفته برگزار می شودو بهترین کارهای معلمان و دانش آموزان مدارس در اداره منطقه چهار در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار