فرآیند تولید برنامه «غنچه ها» ویژه دوره پیش دبستانی در آذربایجان غربی آغاز شد

ارومیه (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی، فرآیند تولید برنامه «غنچه ها» ویژه دوره پیش دبستانی در آذربایجان غربی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند تولید برنامه «غنچه ها» ویژه دوره پیش دبستانی در آذربایجان غربی آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و مسئول مالی دوره پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل صدا و سیمای استان، فرآیند تولید برنامه «غنچه ها» ویژه دوره پیش دبستانی در آذربایجان غربی آغاز شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این خصوص اظهار کرد: برنامه «غنچه ها» ویژه دوره پیش دبستانی در ۴۰ قسمت ۱۵دقیقه ای و با همکاری آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان تولید می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه 2200 کلاس دوره پیش دبستانی در 598 مدرسه استان دایر است، خاطرنشان کرد: در سال‌تحصیلی جاری قریب به 40هزار نوآموز در دوره پیش دبستانی جذب شدند.

وی با بیان اینکه دوره پیش دبستانی مقدمه ورود به آموزشهای رسمی است، افزود: دوره پیش دبستانی بستر رشد هوشی، کلامی، اجتماعی، عاطفی و جسمی کودک فراهم می آورد.

منافی بیان کرد: در دوره پیش دبستانی تعامل با محیط، مشارکت فعال در فعالیتهای گروهی و توانایی حل مسائل خلاق در کودکان تقویت می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین در از تلاشها و همکاری صدا و سیمای بجهت مشارکت در فرآیند آموزش دانش اموزان در دوران کرونا تقدیر کرد.

مجرد مدیرکل صدا و سیما استان نیز بر جایگاه ویژه موضوع تعلیم و تربیت و همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش در تولید برنامه های تلویزیونی و رادیوی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار