با حمایت مسئولان اقدامات مثبتی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در زنجان انجام می شود

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و وضعیت استان، ابراز امیدواری کرد تا با حمایت‌های مسئولان وزارتی گام های مثبتی در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف آموزش و پرورش در سطح استان زنجان برداشته شود.

کد مطلب: ۱۱۶۹۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
با حمایت مسئولان اقدامات مثبتی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در زنجان انجام می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با مدیران کل حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با یارمحمد حسین بر رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری، احمد کرمی مدیرکل مالی و ذیحسابی، سعید غلامزاده عسکری مدیرکل دفتر برنامه بودجه و مدیریت منابع، گودرز کریمی‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی و ملکی مشاور معاونت برنامه‌ریزی در راستای پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت و بررسی مسائل حوزه مالی و منابع، دیدار و به گفتگو پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و وضعیت استان، ابراز امیدواری کرد تا با حمایت‌های مسئولان وزارتی گام های مثبتی در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف آموزش و پرورش در سطح استان زنجان برداشته شود.

در این نشست، مدیران کل معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده و ایجاد تعامل مثبت، قول مساعد مبنی بر مساعدت و حل مشکلات حوزه مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش زنجان دادند.

گفتنی است، تخصیص اعتبارات لازم و بحث اضافه کار از جمله موارد مطروحه در این دیدار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار