انتشار قطعه‌ای از علیرضا قربانی با همکاری با سه برادر فلسطینی

تهران (پانا) - علیرضا قربانی در حساب رسمی خود در اینستاگرام از انتشار قطعه جدیدی به نام «عروج» با همکاری یک گروه فلسطینی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
انتشار قطعه‌ای از علیرضا قربانی با همکاری با سه برادر فلسطینی

علیرضا قربانی درباره این قطعه نوشت: «قطعه Ascent (صعود کردن، عروج، برخاستن، فراز رفتن) محصول یک رابطه احساسی-عاطفی و انسانی ایجاد شده مابین چند هنرمند در نقاط مختلف این کره‌ خاکی است که در این شرایط دشوار و پیچیده‌ی زندگی در جهان، به صورت یک قطعه موسیقی متبلور و خلق شده است.

تلاش‌مان در خلق این اثر ایجاد فضای خاص موسیقایی است که هر کس بتواند با قدرت ذهن و خیال خود همراه با نُت‌های موسیقی و اشعار ناب و عارفانه ابوسعید ابوالخیر، با پرِ پروازِ خیال، آزادانه و بدون قید زمان و مکان و با حس‌نابِ رهایی و آزادی به هر کجا که دلش می‌خواهد در دنیای حقیقی سفر کند ولی نمی‌تواند، پرواز کند و حقیقتا یکی از اهداف مهم هنر، خلق همین لحظات است.

گروه موسیقی Le Trio Joubran یکی از گروه‌های مطرح و پرکار متشکل از سه برادر فلسطینی است که هر ساله اجراهای زیبا و متعددی را در بسیاری از نقاط جهان به روی صحنه می‌برند و در قطعه مذکور، با همدلی و انرژی خاص خود سهم مهمی در خلق آن داشته‌اند.

از همه عزیزانی‌ که در خلق، انتشار و اشاعه‌ این اثر سهیم بوده‌اند صمیمانه قدردانی می‌کنم.»

این قطعه با صدای علیرضا قربانی اجرای جبران تریو، آهنگسازی و مدیریت هنری حسام ناصری، شعری از ابوسعید ابوالخیر، میکس و مسترینگ آرش‌ پاکزاد و ناشر موسسه فرهنگی‌ - هنری آهنگِ ‌اشتیاق همراه گرافیک و ویدیوئی از مهدی یوسفی ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار