اهدای جهیزیه به نوعروس نیازمند روستای ابراهیم آباد در برنامه «آرزوی خوشبختی »

تهران (پانا) - به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ، یک سرویس جهیزیه، به نو عروس نیازمند روستای ابراهیم آباد در  جنوب پایتخت اهداء شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای جهیزیه به نوعروس نیازمند روستای ابراهیم آباد در برنامه «آرزوی خوشبختی »

علی افتخاری نژاد؛ معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای اخلاق گفت که در راستای کمک های مومنانه و فعالیتهای جهادی، به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، یک سرویس جهیزیه ویژه نو عروس، برای نو عروس بی بضاعت که قبلا شناسایی شده بود، توسط خیرین خانه فرهنگ ابوذر تهیه شد و به روستای ابراهیم آباد واقع در 40 کیلومتری جنوب پایتخت ارسال و به خانواده نو عروس تحویل داده شد.
بر اساس این خبر، در این برنامه که مسئولان و خیرین خانه فرهنگ ابوذر نیز حضور داشتند اقلام جهیزیه شامل لباسشویی، فرش، سرویس چنگال و غذاخوری، جارو برقی، سرویس پلاستیکی، پلوپز، قابلمه، کتری و قوری، اتو بخار، چای خوری به همراه وسایل شوینده و مواد غذایی و حبوبات با ارزش بیش از 250 میلیون ریال به نو عروس اهداء شد.
مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده در طول سال جاری، علاوه بر اجرای 51 برنامه جهادی و کمک مومنانه که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری انجام شده این دومین برنامه اهدای جهیزیه به نو عروسان نیازمند است و اولین مرحله اهداء جهیزیه کامل نیز، هفدهم آذر سال جاری برای یک نو عروس نیازمند دیگر، انجام شده است.

*خبرنگار دانش آموز پانا، ساره شادمهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار