تغییر در مدیریت آموزش و پرورش اردستان؛

خاکسار به جای مومنیان بر مسند مدیریت نشست

اردستان(پانا)-طی حکمی احمد خاکسار مهابادی به عنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردستان منصوب و از زحمات علی اصغر مومنیان تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
خاکسار به جای مومنیان بر مسند مدیریت نشست

طی حکمی از طرف مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، احمد خاکسار مهابادی به عنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردستان منصوب و از زحمات علی اصغر مومنیان تقدیر شد.

خاکسار پیش از این معاون پشتیبانی آموزش و پرورش اردستان بود.

علی اصغر مومنیان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: با اتکا به خداوندمنان با تشکیل تیم کاری منسجم، توسعه شبکه ارتباطی و نظارت هوشمند و دقیق در حوزه های آموزشی ، پرورشی و عمرانی شاهد پیشرفت های خوبی در آموزش و پرورش اردستان هستیم.

وی افزود‌: آموزش و پرورش اردستان با ۷۷ مدرسه و مرکز آموزشی ۷۳ نفر مدیر ، ۴۷۳ نفر پرسنل آموزشی و اداری و ۴۴۰۰ دانش آموز به عنوان یکی از مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان مشغول فعالیت است .

مومنیان خاطر نشان کرد: در راستای توجه به دانش آموزان دوره ابتدایی به عنوان مهمترین دوره تحصیلی از نظر اثرگذاری و اثرپذیری می توان به اقداماتی نظیر تاسیس مرکز مشکلات ویژه یادگیری(مرکز اختلالات)، تاسیس کلاس درس تربیت بدنی،افتتاح دو باب آموزشگاه با ۹ کلاس درس،سازماندهی و جداسازی مدارس دارای فضای آموزشی مشترک و ... اشاره کرد.

مدیر سابق آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در حوزه عمرانی تا پایان سال ۹۹ شاهد تکمیل سالن چند منظوره خیر ساز رحمت و نمازخانه شهید فخری زاده مهابادی هستیم که آماده بهره برداری است.

دومین نهادی که می تواند در تربیت دانش آموز خیلی موثر باشد،نهاد مدرسه است

احمد خاکسار اظهار کرد: دومین نهادی که می‌تواند در تربیت دانش‌آموز خیلی موثر باشد نهاد مدرسه است که مربیان ما همان اسطوره‌های انبیاء هستند و در نوع خدمت نقش مهمی دارند که امیدواریم مسائل امور تربیتی و پرورشی از مغفولیت خارج شود و چراغ راه هدایت انسان‌ها شود.

سرپرست جدید آموزش و پرورش اردستان افزود: فضای آموزشی به طور کاملا فضای مجازی شده و مسلما در تغییراتی که کارشناسان انجام داده‌اند بُعد آموزش ما در این مدت رشد خوبی داشته اما متاسفانه بُعد تربیتی به قدری که مد نظر بوده مورد توجه قرار نگرفته است و مربیان و مدیران نباید از بُعد تربیتی غافل شوند.

خاکسار تصریح کرد: امروزه ما هر چه داریم از قرآن داریم و باید در خصوص تربیت جوانان و دانش‌آموزان بکوشیم زیرا هر چه داریم از کلام وحی است و چراغ هدایت ما از قرآن است و خوش به سعادت کسانی که هر روز با قرآن مانوس هستند و راه نجات همه ما انسان‌ها قرآن است.

وی تاکید کرد: تمام افراد جامعه هر کاری که در مسیر زندگی خواستند انجام دهند اگر به غیر از کلام قرآن و راه آن باشد قطعا موفق نمی‌شویم و مهمترین نهادی که امروزه نقش الگویی و تربیتی دارد خود خانواده‌ها هستند که نقش مهمی را می‌توانند در این نهاد اجتماعی ایفا کنند.

خبرنگار:علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار