جشنواره مجازی نوروز 1400 برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - به دلیل مشکلات و محدودیت های ناشی از بیماری کرونا امسال اصناف می‌توانند از طریق سامانه ای-صنوف(e-sonoof.ir) در جشنواره مجازی نوروز 1400 شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره مجازی نوروز 1400 برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان و بنا بر اعلام مرکز اصناف وبازرگانان ایران در خصوص برگزاری جشنواره مجازی 1400با عنایت به مشکلات و محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا برای واحدهای صنفی و مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری جشنواره فروش بهاره در سراسر کشور، و در راستای حمایت از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب جهت عرضه مستقیم کالا وخدمات، مرکز اصناف با همکاری اتاق اصناف ایران و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اقدام به برگزاری «جشنواره مجازی نوروز 1400 »در قالب سامانه ای-صنوف(e-sonoof.ir)تحت مالکیت دبیرخانه هیئت عالی نظارت، به منظور ایجاد امکان فروش اینترنتی علاوه بر فروش واحدهای صنفی در فضای حقیقی کرده است.

بر این اساس در این سامانه به منظور تسهیل و تسریع اتصال واحدهای صنفی به فروشگاه‌های اینترنتی دارای سکوی فروش، علاوه بر امکان مقایسه و انتخاب سکوهای برتر اینترنتی جهت عرضه کالا، مزایا و تسهیلات متعددی توسط فروشگاه‌های اینترنتی از جمله ایجاد صفحه ویژه (Landing) جشنواره، تخفیف در کمیسیون عرضه اینترنتی کالا (20 تا 50 درصد)، دو حمل رایگان برای هر واحد صنفی جدید و ... در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است ثبت‌نام در سامانه ای-صنوف صرفاً برای واحدهای صنفی دارای پروانه کسب بر اساس کد ملی و شناسه صنفی بصورت رایگان امکان‌پذیر بوده و پس از ثبت‌نام، برای هر یک از واحدهای صنفی صفحه اختصاصی ذیل دامنه e-sonoof.ir به منظور تبلیغ و معرفی واحد صنفی جهت فروش غیرحضوری (تلفنی یا اینترنتی) ایجاد می‌شود؛ به این ترتیب با توجه به امکان جستجوی واحدهای صنفی دارای امکان عرضه غیرحضوری برای عموم مردم در سامانه مذکور بر اساس اطلاعات رسته فعالیت، نام واحدصنفی، استان، شهرستان یا بخشی از نشانی، فروش واحدهای صنفی افزایش می یابد. همچنین کارتابل ویژه‌ای نیز به منظور اعمال نظارت بر واحدهای صنفی عضو، در اختیار هر اتحادیه قرار می‌گیرد که علاوه بر تأیید ثبت‌نام واحدهای صنفی ذیربط، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، امکان غیرفعال کردن واحد صنفی متخلف در سامانه مذکور تا زمان اصلاح رفتار و رفع تخلف پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار