دو دوره آموزشی مجازی برای صنعتگران در زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از برگزاری دو دوره آموزش مجازی برای صنعتگران صنایع دستی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دو دوره آموزشی مجازی برای صنعتگران در زنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان، امیر ارجمند گفت: «برگزاری دوره‌های آموزشی برای شاغلین در صنایع‌دستی استان زنجان در راستای رشد بیش‌ازپیش در حوزه تولید، کارآفرینی، بازاریابی و فروش صنایع‌دستی استان است.»

ارجمند افزود: «150 نفر از صنعتگران شاغل از رشته‌های مختلف صنایع‌دستی استان در دوره بازاریابی داخلی و بین‌المللی و دوره طراحی محصول شرکت کردند. طی این دورها کارگاه آموزشی شناخت سلایق بازار، طراحی سنتی و رنگ‌شناسی ویژه هنرمندان صنایع‌دستی نیز برگزار شد.»

او تصریح کرد: «برگزاری این دوره‌ها باعث صرفه‌جویی در وقت، هزینه و همچنین ارتقای کیفیت آموزش می‌شود. در پایان این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره ارائه شد. این کارگاه آموزشی در راستای ارتقای مهارتی و علمی صنعتگران، هنرمندان و علاقه‌مندان در رشته­ های ملیله‌کاری، چاقوسازی، چاروق دوزی، مسگری، گلیم‌بافی، گیوه‌بافی، مصنوعات چرمی و غیره برگزار شد.»

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: «امروزه نقش فضای مجازی در بهبود و توسعه کسب‌وکار انکارناپذیر است و هنرمندان نیز باید برای بازاریابی و فروش تولیدات خود، از این ظرفیت بهره ببرند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار