نشست صمیمی اعضای مجلس دانش آموزی استان اصفهان با مدیرکل آموزش وپرورش استان

اصفهان(پانا) - نشست صمیمی اعضای مجلس دانش آموزی استان با حضور محمد اعتدادی مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان و عباس زهیری ریاست سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی اعضای مجلس دانش آموزی استان اصفهان  با مدیرکل آموزش وپرورش استان

اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در دیدار با دانش آموزان نماینده استان اصفهان در مجلس دانش آموزی کشوری گفت: ما تعامل با اعضای مجلس دانش آموزی را را یک امر مهم تلقی می کنیم و اعضای مجلس آموزی را به عنوان را به عنوان نخبگان جامع قلمداد می‌کنیم.

وی افزود: استان اصفهان به تنهایی به اندازه چندین استان دانش آموز دارد و این وظیفه مارا سنگین تر می کند. علاقه مند هستیم در کنار ما باشید و نظرات ارزنده‌ای خودرا چون در ارتباط با دانش آموزان هستید به ما انتقال دهید.

اعتدادی تاکید کرد: اعتقاد داریم شما می‌توانید مباحث دانش آموزی و حتی حوزه فرهنگی را عنوان کنید و این را باید بدانید که حل بعضی از مشکلات در حوزه آموزش و پرورش نیست.

وی افزود: معلمان صحبت‌هایی را که در فضای مجازی مطرح می کند بسیاری از خانواده ها به آن دسترسی دارند، ولی وقتی معلم در کلاس درس برای ۳۰ دانش آموز مبحثی را مطرح می کند فقط مخصوص آن کلاس است و در نتیجه معلم در فضای مجازی بسیار بیشتر دقت می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان ادامه داد: دغدغه اعضای مجلس دانش آموزی بسیار صحیح است و ما تلاش می‌کنیم ارتباطمان را با سازمان دانش آموزی و تمام تشکل های دانش آموزی بیشتر کنیم. حمایت از تشکل های دانش آموزی به ویژه مجلس دانش آموزی یکی از اولویت های کاری ماست و ما سعی میکنیم مطالب آنها را بشنویم.

وی افزود: مطالبه‌گری خیلی خوب است اما یک مطالب که قبل از مطالبه گری باید به آن توجه کرد این است که قبل از مطرح کردن مطالبه باید بررسی داشته باشید که این مطالبه جزو اختیارات و وظیفه آن دستگاه هست یا نیست.

خبرنگار: حسن تقیان، فاطمه رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار