معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

رفتار مسئولانه و خلاقانه لازمه موفقیت در زیست بوم جدید است

تهران (پانا) - جلسه مشترک معاونین پژوهش، برنامه ریزی مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رفتار مسئولانه و خلاقانه لازمه موفقیت در زیست بوم جدید است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در این نشست گفت: شیوع کرونا یک چالش جدی برای جهان بود که بسیاری از برنامه‌های روزمره را تحت تاثیر قرار داد، از این رو برنامه جلسات حضوری با معاونین پژوهش، برنامه‌ریزی و پشتیبانی مناطق نیز از این امر مستثنی نبود.

او با اشاره به اولین جلسه حضوری با توجه به تغییر ساختار سازمانی و تجمیع معاونت‌های پژوهش و پشتیبانی و اهمیت و حجم کار در هر دو حوزه، بر ضرورت رفتار مسئولانه و خلاقانه، در جهت تحقق اهداف سازمانی در زیست بوم جدید تاکید کرد.

بهارلو تصریح کرد: آموزش و پرورش یکی از ارگان‌هایی بود که در شرایط بحرانی با درایت و تدبیر و همدلی نیروهای انسانی از صف تا ستاد توانست با تغییر رویکرد سریع و به موقع، عملکرد مطلوبی داشته و حتی یک روز، آموزش و پرورش تعطیل نشود.

این مقام مسئول، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را معدن غنی نیروی انسانی توانمند برشمرد که با فعالیت دلسوزانه و تلاش مستمر آنها به توفیقات خوبی در سال جاری دست یافتیم و از آن جمله، عضویت مدیر کل در شورای عالی آموزش و پرورش می‌باشد که محصول این تلاش است.

شایان ذکر است در ادامه جلسه، روسا و معاونین ادارات این معاونت، به ارائه گزارش و نکات مهم حوزه کاری خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار