رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

پیشرفت در آموزش نتایج درخشانی به بار آورده ‌است

تهران (پانا) - رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد که افتتاح ۱۰۰ مدرسه و انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰۰ مدرسه نشانه توجه به موضوع آموزش است که در این زمینه نتایج درخشانی حاصل شده‌است.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت در آموزش نتایج درخشانی به بار آورده ‌است

به گزارش پایگاه اطلاع‌‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آیین افتتاح 100 مدرسه و 350 مسجد و انعقاد تفاهم‌نامه ساخت 1500 مدرسه در مناطق روستایی و عشایری کشور با مشارکت بنیاد برکت ضمن تیریک ایام عید مبعث رسول مکرم اسلام (ص) و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری اظهار کرد: فعالیت های گسترده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره ) و کارهای عظیمی که تاکنون انجام شده بخصوص توسط بنیاد برکت آن هم در شرایط تحریم و محدودیت‌ها بسیار ارزشمند و جالب توجه است.

وی ادامه داد: اینکه امروز 100 مدرسه افتتاح می شود و تفاهم 1500 مدرسه منعقد می‌شود، نشانه توجه به بحث آموزش است که در آینده نتایج در خشانی به بار خواهد آورد کما اینکه اثرات پبشرفت در آموزش را امروز هم میبینیم و درحوزه های پزشکی و موضوعات دیگر پیشرفت قابل توجهی داریم.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه هر روز شاهد دستاوردهای بیشتر در کشور هستیم ابراز داشت: دشمنان و صهیونیست ها القا میکنند نظام اسلامی ناکارآمد است، چشمشان را بازکنند و ببینند که این کشور با همت مردم چه کارهایی کرده و با پیش از انقلاب مقایسه کنند که واقعیات برایشان روشن شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه همچنین با اشاره به جایگاه رفیع مساجد در مناسبات و روابط اجتماعی در جامعه اسلامی گفت: مسجد دارالفکر و دارالذکر است و در صدر اسلام و دوران حکومت و امامت امیرالمونین نقش و جایگاه مهم و والایی در انجام امور مردم و حل مشکلات امت اسلامی جایگاه داشت که باید به آن توجه شود و در مسجد به کارهای مردم رسیدگی شود. که انشاله این ۳۵۰ مسجد مایه برکت و آرامش مردم و آبادی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار