مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش خراسان رضوی الگوی مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری در مدارس کشور است

مشهد(پانا)- آئین افتتاحیه هفته سرود و نمایش مدارس سراسر کشور به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش خراسان رضوی الگوی مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری در مدارس کشور است

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به گستره وسیع مخاطبان و حساسیت بالای حوزه سرود و نمایش گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی الگوی مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری در مدارس سراسر کشور است.

وی با اشاره به مشارکت بیش از دو میلیون دانش آموز در طرح هفته سرود و نمایش مدارس سراسر کشور عنوان کرد: این طرح، طرح بزرگی است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین اجرایی می شود و انتظار داریم در این حوزه که به واقع یک نوع مبارزه فرهنگی محسوب می شود تمام سازمان ها و نهادها نیز به کمک آموزش و پرورش بیایند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش هنر واقعی را در دفاع مقدس تجلی یافته دانست و گفت: رزمندگان در روزهای دفاع مقدس نیز با اجرای فعالیت های هنری و سرود های انقلابی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل می شدند که این مسئله عامل تلطیف روحیه آنان بود، امیدواریم ما نیز به پیروی از همین مکتب بتوانیم با تولید محتوای مناسب در حوزه سرود و نمایش به تربیت نسلی بپردازیم که رهبری در بیانات خود از ما مطالبه می کنند.

رمضانی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در حوزه سرود، نمایش و ورزش که با اسقبال دانش آموزان مواجه است تصریح کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، کار فرهنگی و هنری می تواند به تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار